Καίγομαι...Όταν γεννιέται ο άνθρωπος


Έχω αρχίσει και βαριέμαι . Πολύ. Φρικτά. Απελπιστικά. Με έχει πιάσει η άνοιξη, η προσμονή του καλοκαιριού, το φως του ήλιου.

Μια αδικαιολόγητη αισιοδοξία, μια διεκδικητικότητα, μια αίσθηση παντοδυναμίας.
Θέλω να διεκδικήσω ξεκούραση.

Αλλά γεμάτη βαρεμάρα.

To μόνο που θέλω είναι μια παραλία. Μια συγκεκριμένη παραλία. Τις Αλυκές στην Αμμουλιανή . Χαλλλαράαααααααααααα, να βαριέσαι να χτυπήσεις ακόμα και το κουνούπι που ζουζουνίζει στο αυτί σου. Να λιώνεις στην άμμο μες στον ιδρώτα και να το σκέφτεσαι να πας μέχρι τη θάλασσα γιατί πρέπει να το κάνεις τρέχοντας τόσο που καίει η άμμος. Η θάλασσα είναι ακίνητη και διάφανη σαν την αιωνιότητα, σαν ύστατος προορισμός και απαρχή.

Στάλες ιδρώτα, νωχέλεια, και από μακριά να ερεθίζονται οι αισθήσεις από δυο παιδικές φωνές ( από μακριά ε; ) και μια μυρωδιά καρπουζιού που μοιάζει να έχει ταξιδέψει χιλιόμετρα για να δελεάσει.

Το δέρμα σου καίει. Η συνείδηση έχει υποχωρήσει. Τίποτα δεν έχει σημασία. Ό χρόνος είναι τώρα και ο τόπος είναι εδώ. Το μόνο που θες να κάνεις είναι να γυρίσεις στο πλάι το κεφάλι σου και να δεις ένα χαμόγελο τρυφερής συνενοχής. Αλλά δεν χρειάζεται. Ξέρεις πως υπάρχει και εισπνέεις βαθιά καλοκαίρι.

Ανάσκελα, με τα μάτια μισόκλειστα και τα δάχτυλα μπροστά στα μάτια, γρίλιες για τις σκέψεις που ξεπροβάλλουν στο μυαλό σαν φουσκάλες σε μαρμίτα με καυτό μαγικό ζωμό.

Συνειρμός. Μαρμίτα: Μαρμότα. Μια τέτοια μέρα κολλημένη στο μυαλό, να τη ζεις σε επανάληψη. Και να κάνεις κάθε μέρα τα ίδια λάθη until the sun integrates you with the sand. Ένα tableau vivant με μουσική υπόκρουση

Η και αυτό....
Δεν ζητώ πολλά. Το έχω ζήσει και απλά σε προσκαλώ.

Σχόλια

Ο χρήστης pietà είπε…
Μπα που να μη σου πω τίποτα πρωινιάτικααααα..................
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
που ειναι αυτη η παραλία , μετά τη Βάρκιζα ?

Δεν πάω θα εχει κίνηση
Ο χρήστης Blogaki είπε…
Πάααααρε με μαζίιιιι σου!!!
Και καρπούζι θα σου κόβω, και όσα χαμόγελα συνενοχής θα σου ρίξω!! Κι από νωχέλεια άλλο τίποτα! Ούτε που θα σαλεύω! :)
Αχ μας έφτιαξες πρωί πρωί!! :)
Ο χρήστης tzo είπε…
Θάαααλασσα θάλασσα ... τιιι μου 'χεις κάαανει (τραγουδάω τώρα) Για 'σένα έεεκλαψα κάαθε λιμάνι!!!!
Ο χρήστης bbchris είπε…
Εγώ Αρναία πάω πάντα μέσω Χολωμώντα...

... το λέω για να μην πεις ότι δεν το 'πα!!!! :))))))))
Ο χρήστης snikolas είπε…
Το ΣΚ εκεί θα είμαι! :)
Ο χρήστης Georgia είπε…
Κι εμέεενααα!!! Κι εμένα πάρε με μαζί σου!!!! Καρπούζι μόνο δεν θα κόβω γιατί το σιχαίνομαι!! Αλλά από χαμόγελα συνενοχής και νωχέλεια, ουουουου!!! (Να με ξυπνάς μόνο, να γυρίζω απ'την άλλη μην αρπάξω μόνο απ'τη μία!) Ααααχ, πότε θα πάμε για μπανάααακιιιι???? :)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
Κουφάααααααααλες κολλητάρια!
Όλους ρε! Το πιάσατε! Όλους σας θέλω!
Ο χρήστης Trilian είπε…
Καλοκαιαιαιαιαιριιιι με την φετα το καρπουουουουζι στο εναααααα χεριιιιιιιι καλοκαιριιιιι!!!
Ο χρήστης unpaiktable είπε…
Παιχνίδια στο νερό, σκαρφάλωμα σε βράχια και βουτιές από ψηλά, μακροβούτια με τη μάσκα και δύο όμορφα κοχύλια στο μαγιώ.. Δροσερά ποτά, ο ήχος του πάγου στο ιδρωμένο ποτήρι, παιχνίδια στην άμμο, ρακέτες, μπάλες, ακροβατικά, χορός, χαμόγελα, ματιές.. Και ξανά μες στο νερό!

Και άσε τις γκόμενες να λιώωωωνουν..
Ο χρήστης Specter είπε…
Βαλτή είσαι και συ παιδάκι μου; Θα μας αναγκάσεις να πάρουμε νωρίτερα την άδεια :)
Πάντως μας δρόσισες, νάσαι καλά με τη ζέστη που έχει σήμερα :)
Ο χρήστης zouri1 είπε…
το ξαναλεω προς ολες τις φιλες.
1-3 ιουνη θα ειμαι στη Συρο,με αλλους 10.ελατε να σας φτιαξω καταστασεις....
εχουμε ενα τουρνουα ποδοσφαιρου εκει.
Μη μου λετε μετα να σας γνωρισω καποιον.ολοκληρη ομαδα θα εχω μαζι μου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ότι καλύτερο έχω διαβάσει σε ύφος "περιμένοντας το καλοκαίρι".......
Ο χρήστης Gaara είπε…
mueh μην λέτε τέτοια... θέλω μπλουμ στην θάλαττα!!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
αν άνοιγες λίγο παραπάνω το πλάνο μπορεί και να με έβλεπες μέσα στη θάλασσα, είναι από τα αγαπημένα μου μέρη έχεις πάει και στα γαϊδουρονήσια;;;; ;)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@pietá, πες μου πες μου!!

@Germane, δεν με προσέχεις, δεν με προσέχεις και θα θυμώσω!

@blogaki, θα σε πάρω μάτια μου, θα σε πάρω! Και ξάααααααααπλα οι κυρίες!

@allitnil, εσύ θα με πας στην Κρήτη!

@Georgia, μαζί με bloggaki θα λιώωωωωνουμε οι τρεις μας!!

@trilian , και τα ζουμιά να στάζουν μέχρι τους αγκώνες γιατί γελάμε που σε βλέπουμε να κάνεις τη Λήδα Σαντάλα...(internal joke)

@unpaiktable, κεφάτος είσαι! Εγώ θα λιώωωωωωωωωωωωνω κάτω από τον ήλιο! ( να σε δω ρε με ποιες θα ρίχνεις τις ματιές, λοοοοοολ)

@specter, σε δρόσισα; Εγώ να σας κάψω ήθελα!

@zouri, ακούμε με προσοχή. Δώσε ονόματα, διευθύνσεις, επαγγέλματα, τόπους διαμονής, τελευταίο τσεκαπ, ιστορικό ψυχικής υγείας στην οικογένεια, γυμνές φωτογραφίες και βλέπουμε!

@ethan, με σκλάβωσες!

@Gaara, αχ αυτό ήθελα να πετύχω!

@street spirit, εγώ βρίσκομαι πάντα απέναντι από τις δυο μικρές βαρκούλες που αχνοφαίνονται στο βάθος. Πάντα.
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
καλοκαιράκι βραδινό μπανάκι... ;)
για πότε λέτε;;;
Ο χρήστης Stelina είπε…
Τι λες τώρα;;;....Μας έχωσες τώρα..Πότε θα γίνει αυτό να λιώωωωωνουμε που λεει κ ο unpai??:PP
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@yoreeka, το συντομότερο δυνατόν!

@stelina, όρα ανωτέρω!
Ο χρήστης aggelos-x-aggelos είπε…
Πολύ αντιφατικά τα δύο τελευταία σου posts. Το ένα μες τη σπίντα το άλλο σιεστα. Καλό.
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Σε πειράζω ρε Crucilla...
(καλα θα ρθω και γω ,μου αρέσει η Βάρκιζα)

Η μερα της μάρμοτας είναι απο τις καλύτερες ταινίες μου.Ετσι νοιώθω το χειμώνα όμως , το καλοκαίρι στις διακοπές ειν'αλλιώς.
Καθε μερα και καλύτερα