Aim. Shoot. Release.

Χμ . Σχολάω από τη δουλεια. Εϊναι 17:30. Πρέπει να πάω σε μια σημαντική εκδήλωση της δουλειάς στις 20:00. It suddenly dawned on me (τι ωραία έκφραση...) πως θα είναι όλες ντυμένες και στολισμένες! Μη σου πω και χτενισμένες! Με τα it bags και τα designer clothes. Ωχ αμάν. Τα καλοκαιρινά είναι στο πατάρι ακόμα. Είναι Δευτέρα και τα κομμωτήρια είναι κλειστά. Από τις μοναδικές μου γόβες έχει βγει το πλαστικό τελείωμα του τακουνιού. This is an emergency!

OH SHIT!
Plan B.
Σκέψου Crucilla σκέψου!
Τρέξε Λόλα τρέξε!
Πάμε στο Μall.
Κινήσεις στρατηγικά σχεδιασμένες, πάω για ένα καταναλωτικό Counterstrike για να μην πάθω επαγγελματικό Βατερλώ.
Mall, κομμωτήριο. Γεια σας, θέλω να με χτενίσετε ΤΩΡΑ.
Άδειο το μαγαζί, στόχος επετεύχθη.
Koton aka τούρκικος Zara.
Σκανάρισμα χώρου με υπέρυθρες.
Παπούτσια, 39,90.
Μπλούζα 39,90.
Πωλήτρια εν όψει. Οπλίζουμε.
Παντελόνι μαύρο ; Ναι από εδώ.
Μπαμ.
Τιραντάκι μαύρο; Ναι από εδώ.
Μπαμ.
Take no prisoners.

Δοκιμαστήριο. Παντελόνι στον πισινό, οκ. Το Μήκος Παντελονιού για μια γυναίκαι με το δικό μου πισινό ιδανικά προσεγγίζει τα πόδια της Σκλεναρίκοβα.

Πωλήτρια. Μπαμ. Καρφίτσες.. Μέτρα μόνη μου και δεν το έχω ξανακάνει. Υοu have just entered the militarized zone once again . Καρφίτσες στα μπατζάκια μου , ταμείο ( Visa…Priceless) και ....επόμενη αποστολή , μοδίστρα@Mall.

Γεια σας, έχετε δουλειά.
Πολύ.
Ένα παντελόνι για κόντυμα τώρα;
Τρελή θα σαι!
Πληηηηηηηηηηηηηηηζ , είναι επαγγελματικό( βλέμμα πεινασμένου για τρυφερότητα κουταβιού).
Έλα σε μισή ώρα.

Επόμενη αποστολή
Καλλυντικά.

Σκανάρισμα καλλυντικάδικου. Διαθέσιμη Αισθητικός. Αim!

Γεια σας,
Γεια σας.
Μπορείτε να με βάψετε και εγώ σε αντάλλαγμα να αγοράσω κάτι;
Εεεε!
Εϊναι επέιγον , έχω ραντεβού για δουλειά.
Κάτσε!

Σε 25 λεπτά, με γαλάζια ιριδίζουσα σκιά στο μάτι., glitter στο βλέφαρο , μέηκ απ. Ρουζ , μάσκαρα και το ντύσιμο Βρετανού τουρίστα στην Πλάκα, εισβάλλω στη μοδίστρα. Έτοιμο!

Να ντυθώ εδώ; Για να μην ντύνομαι στο parking κορίτσι πράμα!
( το ανέκδοτο του Μall έγινα).

Γδύσου. Ντύσου. Κόψε καρτελάκια. Ρε μαλάκα το τακούνι είναι 12ποντο. Αμάν. Φύγε με αξιοπρέπεια. Ισορρόπησε. Mission Accomplished. ( Να σε δω να κατεβαίνεις την Κηφισίας μάνα μου με 100 και το συμπλέκτη με το 12ποντο...)

20:20 στη βάση. Η εκδήλωση δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Εϊμαι χαμογελαστή και ιδιαίτερα ψηλή!

Life ´s good, hey?

Σχόλια

Ο χρήστης Blogaki είπε…
"Εϊμαι χαμογελαστή και ιδιαίτερα ψηλή!"
Στόχος επετεύχθη λοιπόν!
Μ'αρέσεις!! :)
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
Γεια σου ρε Crucilla με το καταναλωτικό counterstrike....

Αυτο είναι οργανωση ενεργειών , ουτε ο Στρατηγος Πάττον να ήσουν
Ο χρήστης Unknown είπε…
ε,παιδι μου αμα εισαι ωραι δεν θελεις και πολλα για να φτιαχτεις.Και με το τζηνακι σου να πηγαινες,παλι εσενα θα προσεχαν.
Ο χρήστης Jimbo είπε…
Και μόνο που το διάβαζα αγχώθηκα! Συγχαρητήρια που τα κατάφερες!
Πάντως κατά την περιγραφή φανταζόμουν τον Θου-Βου στο θηλυκό του με sniper εξοπλισμό και να ανεβοκατεβαίνει στους ορόφους του Mall με σκοινία που κρέμονται από τα μπαλκόνια...
Ο χρήστης kotosalata είπε…
Συγχαρητήρια! Πολλά!!
Εγώ θα είχα πάθει πανικό και τελικά μάλλον δεν θα πήγαινα στο event!
Ο χρήστης AVRA είπε…
πραγματι, καταπληκτικο σχεδιο δρασης και πολυ καλος χρονος!

οπως ειπε και η κοτοσαλατα εγω θα αγχωνομουν και δεν θα πηγαινα...

μπραβο λοιπον!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φ ο β ε ρ ή ή ή! Εσύ παιδί μου, χαραμίζεσαι! Επιτελικά σχέδια στο Πεντάγωνο έπρεπε να καταστρώνεις! ;)

Αυτό με το 12ποντο στο συμπλέκτη, πώς το κατάφερες βρε?
Ο χρήστης Specter είπε…
Πληρώνομαι σήμερα, ευκαιρείς που θέλω να εκτονωθώ σε ένα καταναλωτικό όργιο; Συνήθως κορόιδο με πιάνουν :)
Ο χρήστης Debby είπε…
Πολύ το φχαριστήθηκα το "τροχάδην" σου!
Είδες πόσο τυχερή είσαι που ζεις Αθήνα και έχεις ένα Mall να σου λύσει τα χέρια???
Ζηλευω!!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Kala egw tha eixa tebeliasei kai tha eixa sikwsei ta xeria psila..
Tha pigaina apla ws metria!
Euge Crucilla paidi mou!
Ο χρήστης bbchris είπε…
Συνοψίζουμε:
- Το τσίπουρο ανέρωτο
-τον καφέ σκέτο
- την βότκα με λάιμ [φρέσκο]
- το τακούνι 12ποντο

... ε, σίγουρα δεν είσαι ο μέσος όρος...

αλλά που να χτυπιέσαι... και τα λοιπά και τα ρέστα!!!! :)))))))))
Ο χρήστης Artanis είπε…
Ο θηλυκός συνδυασμός Μαγκάιβερ+007!!!
Άψογο!!!
Ο χρήστης Gaara είπε…
hehe είναι εκπληκτικό πως τα καταφέρνουν οι γυναίκες σε αυτά τα θέματα ^^
"βλέμμα πεινασμένου για τρυφερότητα κουταβιού" << αχ κάτι τέτοια κάνετε και... q:
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
hehe αυτό θα πει διαχείριση κρίσεων!
Ο χρήστης snikolas είπε…
Είσαι παντελώς όργιο! Το Κορίτσι του James Bond! Όλα σε χρόνο dt. :)
Ο χρήστης pietà είπε…
Εγώ θα είχα πέσει στα μισά λιπόθυμη......... Δεν την αντέχει ο οργανισμός μου τόσο μεγάλη έλλειψη προγραμματισμού!!!!!!!
Ο χρήστης Trilian είπε…
μια χαρά σε βρίσκω... πάλι καλά που δεν μπήκες σε κανένα Artisti Italiani να τους ζητήσεις να σε ντύσουν και σε αντάλλαγμα να κάνεις τα PR της σεζόν!!! χιχι
Ο χρήστης zero είπε…
Πω-πω πολυ αγχος ρε παιδι μου.

ζερο.
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
οχι που δεν θα εβρισκες οτι ηθελες

μπρικια κολλαμε ?
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@blogaki, κι εσύ μου αρέσεις!!

@germane, τσάμπα κάναμε Σουν Τζου και στρατηγική στο ρημαδοΠάντειο;

@zouri, με τόσα μοντέλα που είχε εκεί και με το βρακί μου μόνο να πήγαινα...

@Dimitraki, αυτό δεν το σκέφτηκα...Δυο γάντζους να είχα μόνο μαζί μου...

@kotosalata, πανικός δεν με πιάνει με τέτοια. Τα χουμε τα χουμε!

@avra, ευχαριστώ!!

@ρενάτα, η ψυχή μου το ξέρει πως το κατάφερα!

@specter, λέω να αποφύγω το Mall για λίγο καιρό...να ξεχαστεί η φάτσα μου...

@debby, κι εγώ ζηλεύω εσένα που ζεις σε ένα τόσο όμορφο μέρος! Αλλάζουμε;

@gogo, δεν πήγα και σαν την Ζιλιέτ Μπινός στις Κάννες! Απλά ευπρεπίστηκα!

@chris, ρε ο μέσος όρος είναι ανάμεσα στα άκρα ;)

@artanis, βάλε και λίγο Mission Impossible! χιχιχι!

@Gaara, es is schoen dich hier zu haben!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@ethan, έτσι και τα crisis management που μάθαμε, σε τέτοια μας χρησιμεύουν!

@pietá, H ζωή μόνο έτσι είναι ωραία! ( Φ.Δ.)

@trilian, χμ...ευχαριστώ για την ιδεά! Την επόμενη φορά!

@zero, το πιστεύεις πως το φχαριστήθηκα;

@σαλόνι, και μπρίκια κολλάμε, και ψύλλους πεταλώνουμε, όλα υπό έλεγχο!!