When C. met M.

Ποιος πιστέυει στην τύχη; Ποιος είδε το Match Point και του μίλησε; Ποιος είδε το Match
Point και δεν το φοβήθηκε;

Νιώθω τυχερή, έχω κερδίσει φλουριά σε βασιλόπιτες, χαμόγελα από αγνώστους, cd σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, απαρατήρητα σκονάκια, τη ζωή μου όταν με χτύπησε τρακτέρ, κατάπια ένα ψαροκόκκαλο, αναποδογύρισε το σωσίβιο και έμεινα με το κεφάλι κάτω ( στα 4 μου ε) , πήγε να μου έρθει η βιβλιοθήκη στο κεφάλι ( ψιτ , εφτάψυχο, κάνε λίγο κράτειν , άλλες τρεις έμειναν)

Μια από τις καλύτερες στιγμές, από αυτές που ανοίγει ο ουρανός πάνω από το κεφάλι σου και έχεις απευθείας σύνδεση με την απόλυτη χαρά ήταν όταν η Crucilla γνώρισε το Moby.

« Στείλτε μήνυμα στο 4256 ( ή κάτι τέτοιο) και κερδίστε το απόλυτο ΣΙΝΤΙ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝΕ ή μια συνάντηση με τον Moby….»

- Καλά τα πιστεύεις αυτά τα πράγματα; Ένα ευρώ το μήνυμα ! Σε δουλεύουνε!
- Χμμ...εε....δεν έχω μπαταρία στο γαμοκινητό...μου δίνεις το δικό σου;
- Όχι βέβαια ...αηδίες! Να χρεωθώ για βλακείες!
- Ένα ευρώ για να ονειρεύομαι για ένα τέταρτο...εμένα μου φαίνεται ευκαιρία!

Κρατάω σφιχτα το κινητό. ΜΗ ΜΟΥ ΣΒΗΣΕΙΣ! ΦΤΟΥ! Ρηστάρτ! Έλα! Να το στείλω σε παρακαλώ! Κράτα μου για δυο λεπτά! Έλα! ¨Ελα! Ναι ! Ναι ! Ναι! Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!
(I’ll have what she’s having)
Και μετά από την αποστολή το καρδιογράφημα ---------------------------------------

Τέλος χρόνου. Τέρμα το όνειρο. Τέρμα η αποστολή των μηνυμάτων.

Ας ανοίξω το κινητό μπας και έχει έρθει καμιά αναφορά ότι παραδόθηκε το όνειρο μου.

Χτυπάει!
Ναι είμαι ο ΚΠ από τον Β και έχεις κερδίσει...________________________

ΑΜΑΝ ΞΑΝΑΣΒΗΣΕ! ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ! ΚΑΙ ΑΣ ΧΡΕΩΘΕΙΣ ΡΕ!

-Ναι ..Γεια σας, με πήρε ο παραγωγός τηλέφωνο....έχω κερδίσει ....τι τι τι ; Το σιντι΄;
-Κοπελιά σε ψάχνουμε! Περίμενε βγαίνεις αέρα μαζί με την άλλη νικήτρια!
- Τι έχω κερδίσει;
- ...............................σε ένα βγαίνεις.....
- μα...
- ..............

Και έχουμε στη γραμμή την φίλη μας την Crucilla που κέρδισε μια συνάντηση με τον Moby!

Μια καλοκαιρινή βραδιά, η Crucilla φώναζε όλο χαρά, περπατώντας σαν αμήχανο ανδρείκελο πάνω κάτω πάνω κάτω σε ένα δρομάκι του Νέου Ηρακλείου, και την άκουγε η μισή Αθήνα πως ακούει Moby και απογειώνεται....εδώ και χρόνια, από τότε που άκουσε τον προσωπικό της ύμνο . Ι´m feeling so real!

Yeap, a moment of pure joy. Και όταν αγαπώ κάτι και το απολάμβάνω, δεν είμαι ο μέσος όρος. Moby, το τσίπουρο ανέρωτο και τον καφέ μου σκέτο!

Σχόλια

Ο χρήστης Blogaki είπε…
Εγώ ρε γαμώτο ούτε μισό κουλούρι δεν έχω κερδίσει από διαγωνισμούς!!!
Θ'αρχίσω κι εγώ να στέλνω σμσ για μαγεύτικα τριήμερα στα εξωτικά Μέθανα!! :p
Μάκια Μάκια!!!
Ο χρήστης [Germanos] είπε…
"Το τσίπουρο ανερωτο (νομίζω το είδα αυτό) και τον καφε μου σκέτο"

Γεια σου ρε Crucilla
Ο χρήστης Fight Back είπε…
υπεροχα.
εγω ειχα συναντησει μια φορα στην πατησιων το σουγκλακο
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θεϊκό ποστ! :^)

Μείναμε όμως με την απορία τι απόγινε το τρακτέρ... ;^)
Ο χρήστης zouri1 είπε…
τελεια.Και πες μας για την συναντηση.μη μας αφηνεις ετσι.
Ο χρήστης Shades είπε…
Τι λες ρε παιδί μου τέτοιο πράμα.. αυτός πρέπει να χαίρετε για σκέψου το..
Καλησπέρες.
Ο χρήστης snikolas είπε…
Πωωωωωω μιλάμε και εγώ θέλω!
Ο χρήστης Georgia είπε…
Έι, ψιτ, εφτάψυχο, (Τρακτέρ?? Ο Χριστός κι η μάνα του!!!!) , αυτόγραφο πήρες?? Φωτογραφίες τράβηξες?? Τι έγινε?? Στο καλύτερο μας το έκοψες Pete και θα σε μαλώσω!!! Σμμμμουάτς! :)
Ο χρήστης Trilian είπε…
ωραία στους James θα είμαι κολλημένη πάνω σου σαν βδέλλα... που ξέρεις μπορεί να έχουμε και εκεί καμία τύχη (εσύ δηλαδή γιατί για εμένα ισχύει το γνωστό της μαμάς ότι και στην βρύση να πάω θα αποστειρώσει)
Ο χρήστης Gogo είπε…
Re tin paliovrwmiaroulaaaaaaa!
Aisxos kiries k kirioi!
Aisxos!
Dipla stin Trilian, kai gw panw sou stous James eeee!
Ο χρήστης bbchris είπε…
Το Γαλαξίδι πάντως είναι μονοήμερη γιατί είναι κοντά! :)
Ο χρήστης tzo είπε…
Ααααααααααααααα
έτσι ε! λοιπόν αύριο φέρνω στυλό και δυο δελτία joker να μου συμπληρώσεις! Όσο για τα ποσοστά θα πάρεις, ναι ναι σίγουρα! Απλά πρέπει πρώτα να με βρεις....
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
θα πας moby ρε κοφάλα;;;;
εγώ δεν τολμώ να σου προτείνω να παίξομε τζόκερ παρέα, γιατί είμαι σίγουρο ότι θα κλείσει ο ΟΠΑΠ
Ο χρήστης Mogwai είπε…
ο Moby ειναι ενας κλεφτης κ μισος, παλι καλα που δε σ εκλεψε κ εσενα χα
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
τυχερουλα

ολα καλα , αλλα το τσιπουρο ανερωτο ?

μου φαινεται πρεπει να σε μαθουμε να πινεις :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μήπως να αρχίσω κι εγώ να στέλνω παντού sms. Μέχρι στιγμής μόνο στο deal έχω κάνει προσπάθειες αλλά χωρίς καμία επιτυχία.....