Angry Hungry Girl


Πήγα σε μάγισσες , σε χαρτορίχτρες. Έριξα τα ταρώ, τα χαρτιά, την τράπουλα της Κατίνας, την Κατίνα μέσα μου, μου είπαν τον καφέ, τα νούμερα, τα ζώδια. Σκέφτομαι να ψυχαναλυθώ, να ρωτήσω, να κάνω γκάλοπ, έρευνες CATI, να βγω στους δρόμους με μικρόφωνα, να χορέψω μέσα στο μετρό και να μετρήσω αντιδράσεις. Το μέλλον έφτασε; Έχω ένα λαμπρό μέλλον πίσω μου και χειραποσκευές τα όνειρα μου;


Να μάθω , να νιώσω, να γευτώ, να αγγίξω,να γελάσω, να τραγουδήσω,να τρέξω, να φάω,να φοβηθώ, να τολμήσω, να ζήσω, να κοιτάξω, να ακούσω, να πάθω, να μάθω, να δω, να προλάβω, να πονέσω, να με πονέσεις, να σε πονέσω, να χορέψω, να βυθιστώ , να αναδυθώ, να κλάψω, να αναπνεύσω. Σε πρώτο ενικό. Τόσο πάθος και λύσσα για ζωή δεν το έχω νιώσει ξανά. (Για αυτό πίνω και το Βόσπορο, αλλάζουνε εντός μου τα σύνορα του κόσμου. )Και αγωνία, πολύ αγωνία γιατί τόσα ρήματα μαζεμένα τα έβαζα πάντοτε στο μέλλοντα.


Oh dear, is this what happens to you after a trip to Prague?

Oh luv, this is what happens to an angry hungry girl after listening to this.


Συμπλήρωμα του O.S.T Angry Hungry Girl


2. Lust for life

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλό μου,
το διάβασα και ανατρίχιασα.
Είμαι αυτό το κείμενο!
Είμαι αυτό το θυμωμένο , πεινασμένο κορίτσι!

Εγώ είμαι εσύ κι εσύ είσαι εγώ!

Χαίρομαι που μέσα στο μπέρδεμα, υπάρχει ένα χέρι κι ένα ζευγάρι ακόμη από ξυπόλητες πατούσες για να εξερευνήσουμε το άγνωστο. Κι ας πονέσουμε.

Choke me in the shallow water
Before I get too deep

What I am is what I am
Are you what you are or what?

Η μόνη διαφορά ότι εγώ τρώω τον Βόσπορο, δεν τον πίνω.

Θέλω να βγούμε, να φάμε, να πιούμε, να κλάψουμε με λυγμούς, να γελάσουμε μέχρι να ξανακλάψουμε και αποκαμωμένες, ξαναγεννημένες να κινηθούμε. ΜΠΡΟΣΤΑ.

Ποτέ πια πίσω, ε;

Μαζί.

Συντονισμένες σε διάθεση, όνειρα και... ΧΑΟΣ!

Ευχαριστώ, δεν μου συμβαίνει συχνά να συγκινούμαι ξέρεις.

ΦΙΛΗ ΜΟΥ.
Ο χρήστης nassos είπε…
Τελικά Αργυρένια και Crucilla είναι 2 συγκινονούντα δοχεία.

(σιγά το νέο)...

Φιλιά
Ο χρήστης liodara είπε…
Α έτσι ε?

Μμμμμμμμμμμ!
τη χαρούμενη νότα στην παρέα την ξεχάσατε???
Ντροπή σας!


Αγαπώ σας!
Ο χρήστης tzo είπε…
Νιώθω λίγο έξω από το δοχείο! Ουπς!
άσε τις μάγισσες παιδί μου! Η ζωή είναι στα χέρια μας!
Ο χρήστης snikolas είπε…
Και όλα αυτά μετά από ένα ταξίδι; Να ταξιδεύεις πιο συχνά!
Ο χρήστης Stelina είπε…
Ουπς..!Τελικά είχες πολύ δίκιο...Αυτό που μου είπες, συμβαίνει το ίδιο κ σε μένα..Χα...Nice!..Και "Lust for life"?..Say that again...:) Πολύ όμορφο layout το blog σου!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
ΓΑΜΑΤΟ! μπράβι, φάτους όλους, όρμα και κάνε ό,τι αγαπάς.
θετική ενέργεια καλή μου για όπλο και δίπλα τους ανθρώπους που αγαπάμε.
Ο χρήστης Lost είπε…
Βουρρρρρ
Ο χρήστης Trilian είπε…
τα περίεργα μπαρ και τα δακρυγόνα σε καταστρέψανε σε αυτό το ταξίδι!!!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Ola kala allla de thelw na dw allo post me poto ee!
Eipame na kanoume kefi alla mi krasarei kai i kardia sou!
Filia!