5...6...7...Φτου και βγαίνω

In almost random order .





1. Closer
Alice: Hello, stranger.
Dan: It's not safe out there.
Alice: Oh, and it's safe in here?

2. Kill Bill Vol. 1

The Bride: Those of you lucky enough to have your lives, take them with you. However, leave the limbs you've lost. They belong to me now. EXCEPT YOU, SOFIE! You stay right where you are!





3. Mary Poppins



Mrs. Banks: [sees the time] Excuse me, POSTS EVERYONE PLEASE! [χαχαχαχα]

Mrs. Banks: [singing] Though we adore men individually, we agree that as a group they're rather stupid.

Mary Poppins: You know, you *can* say it backwards, which is "dociousaliexpiisticfragilcalirupes" - but that's going a bit too far, don't you think?
Bert: Indubitably!




4. La Haine


Jusqu'ici tout va bien...
L’important, ce n'est pas la chute mais l'atterrissage.


5. Dracula




Dracula: Do you believe in destiny? That even the powers of time can be altered for a single purpose? That the luckiest man who walks upon this earth is the one who finds... True love?




6. Shrek




Pinocchio: I'm not a puppet. I'm a real boy. [nose grows]
Captain of Guards: Five schillings for the possessed toy. Take it away.




7. Life of Brian




The Crowd: The Messiah! The Messiah! Show us the Messiah!

Brian's mother: The who?

The Crowd: The Messiah!

Brian's mother: There's no Messiah in here. There's a mess all right, but no Messiah. Now go away!

7+1....




YΓ. Ξανακαλέστε με που θέλω να γράψω και άλλες.....
ΥΓ. Το τραγούδι στο Shrek είναι από το Shrek 2, αλλά εγώ είμαι η αφέντρα του μπλογκ τούτου και κάνω ό,τι θέλω!
ΥΓ2. Καταντάει ψυχαναγκαστικό αυτό με τα chains αλλά ευχαριστώ Υπουργέ....Aν θέλει κανείς από τα λινκς μου να γράψει,θα το εκτιμούσα...( τα ακούς mogwai? Unpaiktable χρωστάς και τα προηγούμενα....Και οι φιλενάδες : αργυρένια...λιοντάρα...αλιτνίλ....τρίλιαν)

Σχόλια

Ο χρήστης snikolas είπε…
Στο shreck είχα βγει από τον κινηματογράφο κλαίγοντας από τα γέλια! :)
Ο χρήστης zouri1 είπε…
α,εκανες καλη δουλεια εσυ.Μπραβο σου.Κατσε να δω αν εχω δει καποια ταινια σου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Xm το kill bill ήταν το πρώτο αναπληρωματικό στην λίστα μου !!!!!!

Και η μουσική του δε ... είναι όλα τα λεφτα :)
Ο χρήστης Debby είπε…
Τις περισσότερες ταινίες που αναφέρεις τις έχω δει και μερικές από αυτές είναι και απο τις δικές μου αγαπημένες!
Ηθελα να βάλω και το trainspoting μόνο και μόνο για την σκηνή εκείνη που κάνει και καλά βουτιά μέσα στην λεκάνη! εμπνευσμένη και γλοιώδης ταυτόχρονα!
Ο χρήστης Jason είπε…
Δεν έχω άποψη για όλες, πάντως το έφτιαξες ωραίο το postάκι, με τις εικόνες και τις φρασούλες.
Ο χρήστης Trilian είπε…
θα σου χαλάσω το χατήρι γιατί μου είναι πολύ δύσκολο να διαλέξω μόνο 7... ίσως το σκεφτω αλλα θα αργήσει λίγοοοο...
(bring out your deaaaaaddddd!!! Monty Pythons rules)
Ο χρήστης nanakos είπε…
Είναι καινούριο παιχνίδι αυτό?? Κάτι έχω χάσει!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Mary Poppins?? Sok!
Tha mou ekane gia ipiretria nomizw!
;-))))
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
δεν τις εχω δει ολες

αλλα το life of brian

απαιχτο
Ο χρήστης liodara είπε…
Καλέ όπως διατάξατε........!!!!!!!
Τι είναι το σρεκ?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
geia!! to shrek ton eixa dei kapote parea me ena 5 xrono.. kai egw den eimai 5 xrono..
Ο χρήστης tzo είπε…
Αχ και εγώ δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, φοβάμαι δεν θα διαλέξω τις καλύτερες αλλά αυτές που θα θυμηθώ!
Πολύ μου άρεσαν οι ατάκες πάντως! Στο δε Brian σχεδόν την άκουγα την μάνα να μιλάει χιχι!!!!!