Tα φιλόμουσα κουνούπια




Μαθαίνω πιάνο. Με 20 χρόνια καθυστέρηση, μαθαίνω πιάνο. Κλειδιά του Σολ, κλειδιά του Φα, καλώς συγκερασμένο κλειδοκύμβαλο, μι σολ σι ρε φα - φα λα ντο μι....Μιιιιιιι ΜΙιιιιιι Μιιι ( μι ρε μαλάκα...μι) οπλισμοί ( μπανγκ...μπανγκ) και το σάουντρακ είναι « Φα δίεση ο Φιόγκος...κι ο Ρούχλας είναι Λα. Ο Σεβαστιανός διηγείται στη γραμμή του Σι και στο Μι τραγουδάει παραμύθια η Μελιάααααααααααααααααα»

Ένα δύο τρία τέσσερα. Παύση τετάρτου παύση μισού και όταν βλέπεις την παύση να σηκώνεις τα χέρια από το πιάνο για να μαθαίνεις να βρίσκεις τη θέση σου στα πλήκτρα. ( μια μέρα το είπα πληκτρολόγιο....ε ρε κολλήμματα που έχουμε) Πλήκτρο = νότα και νότα = Hz. Χερτζ, σαν του υπολογιστή. Χερτζ κύμα χέρτζ συχνότηα. Χερτζ που ταράσσουν τον αέρα και ταξιδεύουν μέχρι να σβήσουν. Μέχρι να δονήσουν ένα κουνούπι και αυτό μαγεμένο να διανύσει χιλιόμετρα μέχρι την πηγή του Χεεεεερτζ. Τα κουνούπια τα έλκουν οι ορμόνες μας και τα υψηλά Χερτζ λέει η καθηγήτρια του πιάνου. Αν μπεις σε ένα ωδείο ένα ζεστό σούρουπο θα δεις τους τοίχους γεμάτους κουνούπια. Για δες το λίγο μαζί μου...

Λευκοί τοίχοι , μεγάλο μαύρο πιάνο με ουρά, και γύρω γύρω μαύρα αιμοβόρα στίγματα να απολαμβάνουν τα υψηλά χερτζ όσο άτεχνα και αν είναι τα πλινγκ πλινγκ των δαχτύλων μας στο πιάνο. Μέχρι στιγμής αυτό είναι το κοινό που με παρακολουθεί να γελοιοποιώ τους ήχους, τα φιλόμουσα κουνούπια.




Αίμα και μουσική τα κάνουν ευτυχισμένα , τα γεμίζουν, τα πραγματώνουν, ορίζουν την κουνουποσύνη ( δεν έχω πιει). Εμείς πόσα θέλουμε; Πόσα; Εκτός από αίμα και μουσική , θέλουμε λεφτά, αγάπη, γαλάζια μάτια, πτυχία, ξανθά μαλλιά, πόντους παραπάνω , πόντους παρακάτω, για να αράξουμε για λίγο σε ένα λευκό τοίχο και να επανακαθορίσουμε ποιοι είμαστε και σε τι αναλυόμαστε. Τόσο μικροί και ασήμαντοι σαν τα κουνούπια και τόσο σύνθετοι όσο επιλέγουμε να είμαστε για να νιώθουμε σημαντικοί και ορατοί σε έναν άσπρο τοίχο.

Εγώ επιλέγω τη μουσική. Μουσική για να ακούσω, μουσική για να χαρώ , μουσική για να κλαψω, μουσική για να ερωτευθώ, μουσική για να ζήσω. Για μένα , η ζωή είναι ένα πάρτυ και δεν θέλω ποτέ να ξαναλείψω από το πάρτυ της ζωής μου και σας έχω καλέσει όλους.

Σαν σήμερα. Σαν αυτή την ώρα. Σ’αγαπώ. Ευχαριστώ.

ΥΓ. Και μια που λέμε για πάρτυ...πήγα σε ένα υπέροχο το Σάββατο. Μαρίες ευχαριστώ. Παρέα ακατανόμαστη ...να πηγαίνουμε για χορό , καλά τα πάτε! Και σπέσιαλ φητσουρ, μια προσωπική πρόταση για ανδρική μεταμφίεση. Καφέ βερμουδίτσα, κίτρινο μπλουζάκι, κόκκινη γραββατούλα , γόβες και έντονο μακιγιάζ...,Behold....Μπομπ ο Πουσταράκης.


ΥΓ2. Το σάουντρακ για αυτό το ποστ είναι το πρώτο κομμάτι εκει δίπλα δεξιά κάτω από το προφίλ μου ντεεε....Rue des cascades - Yann Tiersen. Πάτα το να το ακούσεις, πάτα το να το μοιραστούμε. Και αν θες ψάξε και το Someone´s got it in for me από James, δεν το βρήκα για να το ακούσουμε παρέα.

UPDATE 15/02/2007 ....Βρήκα το τραγούδι των james που σας έλεγα.΄Έμφαση στο ρεφρέν
Fall...let it fall away
these lies
to be born again
then falll

Γαμώτο θα χρεωνόμουν για να πάω Λονδίνο να το δω αυτό ζωντανά, αν υπήρχαν εισιτήρια.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σκέψου, αν πριν από έναν χρόνο δεν ήσουν εκεί που ήσουν, τώρα δεν θα απολάμβανες τόσο αυτό που λέγεται ζωή, έρωτας, χορός, φιλία.

Σκέψου, αν δεν είχες ανοίξει ποτέ αυτό εδώ το μαγαζάκι δεν θα σε είχα γνωρίσει και δεν θα είχα μάθει τι σημαίνει να έχω στη ζωή μου εσένα, να μαθαίνω πως είναι να αγαπάει κανείς όπως εσύ το αγγελούδι σου, να χορεύεις με την τρέλα σου και να μου χαρίζεις τη φιλία σου.

Στην υγειά του μπλογκ και της περιτονίτιδας. Των παράξενων παιχνιδών της ζωής.
Του μι του φα του λα, της μουσικής, της θλίψης, της αγάπης.


Υ.Γ γραμμένο σε 7 δευτερόλεπτα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τι σουρεαλιστικό σκηνικό: εσύ να παίζεις πιάνο, αργά το βράδυ, σε μία άδεια αίθουσα, και τα κουνούπια τριγύρω να χορεύουν τρελά, ασταμάτητα, όλο το βράδυ, περνώντας που και που από τον πιανίστα να κεραστούν ένα σφηνάκι αίμα, και μετά να συνεχίζουν τον χορό τους...

btw, το κομματάκι πολύ τέλειο.
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
ποιος ξέρει σε τι πάρτι γυρίζεις.... οποία κατάπτωσις!
Ο χρήστης Agobooks είπε…
Πιάνο είπες;
Καλά.
Είναι για αύριο ε!
Καλώς σε βρήκα!
Δεν ακούω όμως κανα πίανο εδώ.
Ο χρήστης snikolas είπε…
Μα τι party ήταν αυτό; Piano party? :p

Που είναι το mail σου?
Ο χρήστης €lisavet είπε…
:) Κι εγώ θέλω να μάθω κιθάρα! Δεν είναι αργά λες ε;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να υποθέσω πως την απόφαση να μάθεις πιάνο, την πήρες μετά απ΄το ζόρι? Μπράβο, κούκλα μου! ;)
Ο χρήστης STATLER-WALDORF είπε…
Εγώ πάλι προσπαθώ να μάθω αυλό , από όσα όργανα έχω δοκιμάσει μου φαίνεται το πιο εύκολο , σκέφτομαι να πάρω και καμία 10ρια προβατάκια και να πάρω τα βουνά να πάω να τα βοσκώ και να τους παίζω μιας και οι συγκάτοικοι μου δεν δείχνουν να εκτιμούν ιδιαίτερα το ταλέντο μου….
Ο χρήστης Waldorf and Statler είπε…
και που να δεις εμάς να προσπαθούμε να δείξουμε το ταλέντο μας. Σκέτη τρέλα
Ο χρήστης AVRA είπε…
πολυ χαιρομαι που προσπαθεις να κανεις κατι διαφορετικο...ξερεις ποσες επιθυμιες εχουν μεινει απλως επιθυμιες ?
Ο χρήστης liodara είπε…
Πού πήγες κακούλικο και δε με πήρες μαζί????Ο μπομπ π[ουστράκης με πλήγωσε ομολογώ.....
Αχ ευαίσθητό μου πλάσμα...μαθαίνει πιάνο...θα κάνει και όμορφα δάχτυλα.....τι καλά!!!!!!!

ΜΑΟΥ ΜΑΟΥ !!!!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Fuck...
Me pethanes pali re Crucilla..
Ti kommati itan auto, exw anatrixiasei prwi prwi..
Se paw me xilia!
PS. Skepsou, egw auti ti vdomada arxisa tennis! Den pame kala!
Ο χρήστης Trilian είπε…
ασταδιαλα με αναντριχιασες! Γιατί παίζεις με τον πόνο μου βρε κούκλα μου μου λές; πάνω που πάω να ξεχάσω εκείνο το SOLD OUT μου το πετάς πάλι στα μούτρα; Why;;;;
Ο χρήστης tzo είπε…
Ωωωωωωωω, Γαλλικά και πιάνο ακούω! Ευχαριστούμε πολύ που ήρθες στο πάρτυ, κάτι θα ξέρουν τα κουνούπια που δεν το ξέρουμε εμείς!
Ο χρήστης ggk είπε…
Με συγκίνησε πολύ το post σου. Σνιφ.

Μπράβο σου. Εγώ λατρεύω επίσης τη μουσική αλλά όσες φορές ξεκίνησα κάποιο μουσικό όργανο απέτυχα :(