Η διάκριση / Το ταίριασμα

Ζητείται νέος ( 27μισι έως 34μισι), ζώδιο της γης ή του νερού ( αποκλείονται Σκορπιοί και Αιγόκεροι)λευκός , ψηλός ( άνω του 1,80) , καστανός, οπαδός του Ολυμπιακού, να συμπαθεί τα ζώα, τα παιδίά, τα λευκά λουλούδια και τα λευκά ποτά, τα μεταξωτά βρακιά και τους επιδέξιους κώλους. Εισόδημα μέτριο για τα γούστα του και υψηλό για τα δικά μου. Προσόντα μέτρια για τα γούστα του και υψηλά για τα δικά μου. Σπίτι ιδιόκτητο, στα βόρεια προάστεια ή και βορειοανατολικά, semidetached κατά προτίμηση και εμφανή προτίμηση στα έπιπλα ισπανών designers. Επιχειρηματίας αυτοδημιούργητος και γάτος (προτιμάται IQ χαμηλότερο της υπογράφουσας) , με μονογαμικές τάσεις και μονοφθαλμικές προτάσεις ( μόνες πιθανές εναλλακτικές οι δικές μου). Πολιτικές πεποιθήσεις επιθυμητές, συστάσεις απαραίτητες...
Ζητείται νέα ( σε αναπαραγωγική ηλικία έως 24) , ψηλή, με βυζιά Maxim, μαλλιά FHM,μάτια υγρά και ειλικρινή, πόδια ρωσίδας και δέρμα ανατολίτισσας, πιστή, πρόθυμη και διαλλακτική, φίλεργος και εφευρετική με διάθεση για μάθηση. Χαζή όσο καιι έξυπνη. Εισόδημα κατώτερο αλλά προπάντων επαρκές. Καλή μαγείρισσα, καλή καθαρίστρια , καλή στο κρεβάτι, κακή στις ερωτήσεις και στη μνήμη. Να εκτιμά ποδόσφαιρο, αυτοκίνητα , μηχανές, υπολογιστές με άγνοια Γαλάτειας και ενθουσιασμό Λολίτας. Γεμάτη αυτοπεποίθηση αλλά χωρίς κόμπλεξ ( το μάτι του υπογράφοντος θα παραμείνει τσαχπίνικο), με τάσεις αυτοβελτίωσης και ανοχής της επιδέινωσης του υπογράφοντος. Πρότερος βίος επιθυμητός αλλά ουχί άστατος, συστάσεις αποκλείονται...
Θα μπορούσα να συνεχίζω για πάντα με τις απαιτήσεις.
Δε μου αρέσει γιατί δεν φόρεσε μπεζ κάλτσες με το σωστό παπούτσι.
Δε μου αρέσει γιατί τα ο κώλος της είναι για τζην νο 31 και όχι 29 που γαμώ εγώ.
Lads....its just feckless fucking....loosen up...
Δε γαμούν οι ωραίοι, γαμούν οι θαραλλέοι. Αφιερωμενα σε 3 Μ.
Τα θηλυκά Μ το έχουν πιάσει το νόημα....
Και επειδή διανύω φάση James.....Laid!


Σχόλια

Ο χρήστης bbchris είπε…
Δεν βαριέσαι Κρουσίλλα μου. Γαμείς, δεν γαμείς... ο καιρός περνάει... :)
Ο χρήστης unpaiktable είπε…
But she only cums when she's on top!
Ο χρήστης snikolas είπε…
Οι ανθρώπινες σχέσεις στις μέρες μας μοιάζουν με τους στόχους που θέτουν οι εταιρίες στα στελέχη τους. Κάθε χρόνο θέλουν και κάτι ακόμη, κανείς δεν λέει φτάνει – μου αρκούν αυτά που έχω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με τον chris δε συμφωνώ επουδενί.Αν όχι τώρα..πότε??
Στην αρχή λέω για μένα γράφει,μετά τα......ες..
Πιπέρι στο στόμα ή κόψιμο της γλώσσας(αλά ιταλικά) αγαπητή μου..
Έχεις πλάκα.Τέλος
Ο χρήστης Charty είπε…
Μπορείς να μου τον τυλίξεις για το σπίτι???
Ο χρήστης zouri1 είπε…
πακετο στο σπιτι τα ποδια της ρωσιδας
Ο χρήστης Trilian είπε…
αυτό γιαγιά ξαναπές το...
Ο χρήστης liodara είπε…
Mη κοιτάς αγάπη μου που εμείς συγκεντρώνουμε όλα τα προσόντα....τι να πούνε κι άλλες κακομοίρες???
Τέλος πάντων σδυμφωνώ ΄τοι γαμάνε οι θαρραλέοι γιατί οι ωραίοι γαμάνε τα νεύρα μου μπροστά στον καθρέφτη τους και δεν κάνουν σεξ γιατί θα τους χαλάσει το ζελέ στο μαλλι.λ!
Ο χρήστης tzo είπε…
Κάποτε μου λέει ένας νεαρός, ούτε που τον θυμάμαι!
Είδα κοπέλα στην παραλία, γλυκούλα, όχι πολύ όμορφο σώμα, τα είχε τα κιλάκια της ωραία λέω θα την γνωρίσω και εκεί τσουπ βάζει το τζην της και να έγινε γκομενάρα. Ε όχι, λέω, και δεν ασχολήθηκα.
Οκ καταλαβαίνω τι εννοούσε αλλά ακούστηκε πολύ ότι να 'ναι εκείνη τη στιγμή.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Egw pali, polla diabasa, liga ews tipota de katalaba... Kapote mou eipan oti me ta parapanw pou anefera 8a zhsw eutuxismenos...
Achilles, o ek tou Leeds proerxomenos!!!
Ο χρήστης Jason είπε…
Χαχα crucilla έγραψες...
Ο χρήστης Santiago Nasar είπε…
Αν υπάρχει και η πρόβλεψη αποστολής κατ' οίκον με courier (με χρέωση στον αποστολέα φυσικά) ακόμα καλύτερα!
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
λοιπόν,
δύο πενιρλί με ζαμπόν τυρί αυγό πεπερόνι
μια πίτσα XL ζαμπόν τυρί μπέικον μανιτάρια
τρεις κοκακόλες
15 μπύρες

και γρήγορα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ως 34 και μισό ε;
Γαμώτο το έχασα για 10 μήνες...
Δεν πειράζει την επόμενη φορά...
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@ Κρις, μου λες δηλαδή ότι και να μη γαμείς δεν πειράζει; Είσαι ο πρώτος άντρας που το λέει...

@unpaiktable, do the neighbours complain about the noises above?

@σνίκο, απλα αναρωτιέμαι αν δεν μας αρκούν αυτά που έχουμε επειδή αλλάζουμε κι εμείς. Nothing lasts forever, does it?

@theo, Ούτε κι εγώ συμφωνω με τον Κρις. Αλλά στα υπόλοιπα κάπου σε έχασα----Όβερ

@Τσάρτυ ( χιχι, το έμαθα) , ου να μου χαθείς βρε! Αυτά σας μαθαίνω;

@zouri, κι εσύ μετεξεταστέος!

@Trilian , σου θυμίζω τις γιαγιάδες σου; Im proud!

@Liodara m, προβιβάζεσαι!
Γιου σμαρτ γκερλ!

@Allintil, μας κούφανε το παλικάρι, και να μας τον τυλίξεις για το σπίτι!

@trot_man, εσύ είσαι καμένος από χέρι....Κατέβα από το ΗΒ και τα συζητάμε εκτενέστερα....

@sandiago, ναι υπάρχει με χρέωση παραλήπτη ειδικα για τις παραδόσεις γυναικών...

@yo!reeka, όλα μόνος σου πάλι θα τα φας; Δίαιτα Γιώρικαμ δίαιτα για δεν θα σε θέλει η Σημέλα....

@Παράφωνε , αν συγκεντρώνετε όλα τα υπόλοιπα θα είστε ήδη ανάρπαστος! Μα καλά για 10 μήνες θα τα χαλάσουμε;
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@jk, και ζωγράφισα και αρκετά πρότυπα ελπίζω, lol....
Ο χρήστης Lost είπε…
σε ξεμάτιασα. κουνήσε απ΄τη θέση σου, άλλαξε κιλότα και σε 5' θα 'σαι ΟΚ. πάω τώρα να ξεματιάσω και τον ανώνυμο.