Γερνάω μπαμπά.

Να ξέρεις ότι όσοι έχουν δει το θάνατο με τα μάτια τους δεν ζουν όπως πρώτα. Μπορεί να κάνεις κάθε μέρα τα ίδια πράγματα, να κοιτάς την ίδια χαζόφατσα στον καθρέφτη και να απορείς με τα χάλια της, να ζεις την ίδια ρουτίνα αλλα δεν ζεις όπως πρώτα. Δεν γίνεται.

Γιατί ξέρεις και νιώθεις πως ο θάνατος είναι πίσω από τον ώμο σου και σε κοιτάει. Και πως κάθε ανάσα που ξεφυσάς, την παίρνει και την ανασαίνει αυτός με τη σειρά του. Έχεις μάθει όμως πως είναι ευλογία, γιατί κι αυτός από σένα ζει και τις ανάσες σου . Και αυτός και ο φόβος μας για κείνον.

Όμως και πριν τον δεις, και πριν συνειδητοποιήσεις το βλέμμα του στα παρασκήνια του μυαλού σου και του σώματος σου , πάλι ευτυχισμένος είσαι όταν κάνεις τις επιλογές σου. Ignorance is bliss άλλωστε και δυστυχώς είναι αλήθεια.

Επίσης αλήθεια είναι ότι αν τον δείς το χάρο ενώπιος ενωπίω ξέρεις πωσ οι επιλογές σου πλέον αποσκοπούν στο να βελτιώσουν αυτό που σωστά έθεσε ο μέγας Πασχάλης ( όχι ο μπλόγκερ, ο άλλος )

Ο δικόοοοος μου ο δρόοοοομος
μ’έχει χρόνια διαλέεεεεεξειει....

Αλλά όμως κανείς δεν σου απαγορεύει αν ...

Εδώ στου δρόμου τα μισάαααα
Έφτασε η ώρα να το πω, άλλα είναι εκείνα που αγαπώ
Εγώ για αλλού ξεκίνησααααα
Το λέω και το ομολογωωωωωω

Βέβαια...

Πήραμε τη ζωή μας λάθος, κι αλλάξαμε ζωή.

Επιμύθιο.

ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ , ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ
ΑΦΟΥ ΤΟ ΗΘΕΛΕΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ;
TSOPANA RAVE΄

Στο κάτω κάτω όσο και αν κλαις που κάποτε στα 20 δεν έκανες σβστη επιλογή και παέι, χάνεις το σήμερα , και αύριο θα κλαις που έκλαιγες στα 30 που δεν είσαι πια 20 γιατί τώρα πια είσαι 40.

Αλλά και πάλι άλλος πρόλαβε και το είπε
Dogs were whistling a new tune Barking at the new moon Hoping it would come soon so that they could die
Honestly what will become of me
I don't like reality
It's way too clear to me
But really life is daily
We are what we don't see
We missed everything daydreaming

Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end

Αφιερωμένο.

Σχόλια

Ο χρήστης Sigmataf είπε…
Σε πιάνω απόλυτα.

Έτσι είναι και ακόμη μεγαλύτερα τα μεγέθη, αυτού που αναφέρεις.

Απλό και έξυπνο ποστ.
Ο χρήστης Σταυρούλα είπε…
Σωστήήήή, κούκλα μου! ;)
Ο χρήστης zouri1 είπε…
εγω ουτε καν το σκεφτομαι...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ωραίες παραπομπές. Το πήγες τελικά στο πιο σκληρό και πιο αληθινό κομμάτι του προβληματισμού. Όπως λέει ο Νιόνιος "μας κοιτάει ο Χάρος και του τρέχουνε τα σάλια". Συνέχεια. Κάθε γαμω-δευτερόλεπτο.

Μερσί και για την αφιέρωση.

Καλό βράδυ! :^)
Ο χρήστης Santiago Nasar είπε…
Όμορφο post!
Το θέμα είναι πως αντιμετωπίζει κανείς τη ζωή... ε;
Υπάρχουν και άνθρωποι που μάλλον τη βρίσκουν με τη θλίψη. Εγώ θα βαριόμουνα αλλά πιστεύω ότι κάποιοι τα βάφουν μαύρα με υπέροχη βελούδινη μπογιά.
Η θλίψη μπορεί να είναι υπέροχη, η γκρίνια δεν αντέχεται. Και υποθέτω ότι κάποιος που έχει δει το θάνατο με τα μάτια του, έχει περισσότερες πιθανότητες να κρατήσει τη θλίψη και να αποβάλλει τη γκρίνια!
Am I right?
Ο χρήστης Charty είπε…
Μια φίλη που την επισκέφθηκε ο χάρος αλλά αυτή του έριξε χυλόπιτα, μου έμαθε πως πρέπει να ζεις τη ζωή σαν να μην υπάρχει αύριο..
Ο χρήστης xalara είπε…
το ότι πρέπει να ζούμε κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία της ζωής μας είναι μια πολύ ωραία ιδέα και θεωρία, όμως ελάχιστοι είναι που το καταφέρνουνε... μισή ζωή πετάμε νευριάζοντας τι έχουμε και τι δεν έχουμε κάνει μέχρι στιγμής...κι εγώ νομίζω ότι δεν πρέπει να πάψουμε να απολαμβάνουμε τη ζωή μας, να χαμογελάμε και να αγαπάμε... όλες οι επιτυχίες περνάνε...
Ο χρήστης liodara είπε…
When you know that your time is close at hand
maybe then you ll begin to understand
life down here is just a strange illusion!!!!
Ο χρήστης Trilian είπε…
Άκου να δεις εγώ τι έπαθα… μετά από την συνάντηση με τον Κύριο Χάρο νομίζω ότι έχω αρχίσει να κλειδώνω σε μερικά θέματα του στυλ γάμος, παιδιά, σοβαρότητα… φοβάμαι πως αν το ξαναπάθω δεν θέλω να αφήσω πίσω μου ανθρώπους να πονάνε όπως εγώ πονάω για δικούς μου που χάνονται… Άρχισα δηλαδή να εξετάζω την περίπτωση του εφήμερου ενώ πριν ούτε που μου περνούσε από το μυαλό ότι μπορεί να πάθω κάτι! Βέβαια προσπαθώ να το αποβάλλω και είμαι μεσα στην τρελή χαρά όλη την ώρα γιατί και αυτό δεν είναι λογικό αλλά όσο να πεις το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου το «τούτη η γης που την πατούμε…» … Ρε γμτ κατάντησα μακάβρια! Αυτα!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Ax, fovamai na milisw giati mallon tin alli fora sta ekana labogialo... klaps..

Siblirwnw epi tou thematos to amimito pou elege i giagia mou ston pappou mou (pane kai oi dio) otan autos glikokoitage tis... mikres:
"Swpa gero kai min klais, tha gerasoune k oi nies"...
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
τι έγινε, μας έπιασαν οι συννεφιές μας;
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@ΣΤ,έτσι είναι μέσα μου τα μεγέθη! σε εύχαριστώ που το συμμερίζεσαι

@ρενάτα, επίσης!

@ζούρι, σόρυ που σας το θύμισα!

@μπαμπάκη, ρησπέκτ και ευχαρίστησις μου η αφιέρωσις!

@σαντιάγκο, έχεις απόλυτο δίκιο. Απόλυτο.

@τσάρτυ; χάρτυ; ( είπαμε χεεεελπ!) και η φίλη σου έχει απόλυτο δίκιο.

@χαλαρά, για αυτό που και που χτυπάνε μακάβριες καμπάνες , για να μας το θυμίζουν ...

@λιοντάρα, απολογούμαι, είμαι αδιάβαστη. Πείτε μου τραγούδι και καλλιτέχνη πάραυτα.

@τρίλιαν, αμάν! Με ανατρίχιασες! Αλλά όχι γιατί είσαι μακάβρια! Λόγω ομοιότητας ...Ειδικά αυτό το άσμα....το έχω στα μεγάλα σουξέ!

@γογό, αν προλάβω να γεράσω θα το λέω στο γέρο μου!

@γιωρίκα...καλως ήρθες. ΝΑΙ ΡΕ ! Συννεφιές συννεφιές όταν ΔΕ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ( πόντος) έχω ακεφιές!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γιατί όλα τα καλά τελειώνουν?
Σου είπα σήμερα στο εμεσεν ή στα μέηλ ή στο τηλέφωνο ότι σε αγαπάω?

Πολύ.
Εσύ μη μου τελειώσεις.
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
καλημερα

χαρος πρωι πρωι ?

ε οχι

κατι πιο αισιοδοξο παρακαλω

αλλωστε περασε , ειδε , δεν ακουμπησε

μια χαρα ειμαστε
Ο χρήστης Milly Luli είπε…
σώπα σώπα κρουσίλα μου...και όπως λένε και κάτι παππούδες στην επαρχία..."το χώμα όλα τα γιατρεύει"! (black eparxiotiko humor!)
Ο χρήστης tzo είπε…
Η ζωή είναι ο ωραία και ο θάνατος κομμάτι της, δεν ανησυχώ αν είναι να 'ρθει θε να ΄ρθει αλλιώς θα προσπεράσει.