5 πράγματα που μου ζήτησαν 5....

Να ευχαριστήσω in random order : Gogo, Zouri, Liodara , Charty και Mogwai για την πρόσκληση !

Ok here it goes....

1. Έχω παραιτηθεί από δουλειά σε δεκαπέντε λεπτά! Μπήκα, είδα το αφεντικό, φαντάστηκα τον εαυτό μου εκεί μέσα 6 μήνες μετά, πήγα τουαλέτα, τα έβγαλα (μπλιαξ) και πήγα στην υπεύθυνη και της ανακοίνωσα ότι δεν είμαι αυτό που ψάχνει.
2. Η μνήμη μου είναι απελπιστικά καλή. Θυμάμαι πολλά άχρηστα πράγματα όπως ονόματα συμμαθητών από το δημοτικό, τηλέφωνα από όλα τα σουβλατζίδικα και ντελιβεράδικα της περιοχής, κατεβατά ολόκληρα άπό τραγούδια , μέχρι και « Ο Ευγένιος Βούλγαρης, που με τη μακρά ζωή του και την πολύτροπη δραστηριότητα του...» « Ένα τυχαίο γεγονός, ο θάνατος του βασιλιά Αλέξανδρου, ανέβαλε τις εκλογές της 1ης Νοεμβρίου του 1920....».
3. Ζηλεύω όσους έχουν ωραία φωνή, θα ήθελα να μπορώ να τραγουδάω καλά και σωστά και να με ακούνε και να παθαίνουν πλάκα και να είμαι αυτό που λένε φωνάρα. Ο αδερφός μου βέβαια ( το ανήμπορο κοινό μου ) ισχυρίζεται ότι είμαι φωνέρα αντί για φωνάρα και κουκλέρα αντί για κουκλάρα άρα από όπου και να το πιάσω το θέμα, η καριέρα στο χώρο είναι τελειωμένη!
4. Έχω τσακωθεί με σκύλο που μου γρύλιζε και μου γαύγιζε. Του φώναζε κι εγώ μέχρι πήγε να μου ορμήξει. Τότε κούνησα απειλητικά την ομπρέλα μου και την βούτηξε με τα δόντια του. Το διαπραγματεύτηκα λίγο μέχρι που φοβήθηκα, την άφησα, την πήρε κι έφυγε καμαρωτός.
5. Δεν μπορώ να καταλάβω τους ανθρώπους που δεν κυνηγάνε τίποτα. Εγώ όλο περιμένω, όλο σχεδιάζω, όλο κάτι καινούριο μου κολλάει στον εγκέφαλο.

Και παραδίδω τη σκυτάλη σε

Unpaiktable

Jason
Επαρχιακό σαλόνι
Μισιρλού
Allitnil
Ionathan

Σχόλια

Ο χρήστης unpaiktable είπε…
Ε ε τι, πού, ποιός, πότε; Λοιπόν, μίλησα με James και μου είπαν σε περιμένουν στις 27 Απριλίου.. Έλα να ανεβαίνουμε!
Ο χρήστης Trilian είπε…
χα αυτο με τον σκύλο πολύ σουρεαλ... με πρόλαβες ή μαλλον γράφαμε ταυτόχρονα! :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ξέχασες να πεις για τις χίλιες δυο εκφράσεις που παίρνει το πρόσωπό σου όταν μιλάς.
Ο χρήστης xalara είπε…
εγώ θυμάμαι τα γεννέθλια σχεδόν όλων των συμμαθητών και συμφοιτητών μου κι αυτό με τρελαίνει!!!
Ο χρήστης Gogo είπε…
To 5 xalara swsto! Einai eksorgistiko otan to kanoun oi alloi!
Ο χρήστης tzo είπε…
Και εγώ ζήλευα κάποτε αυτούς που έχουν ωραία φωνή, αλλά τώρα μου πέρασε! Τι στο καλό έχουμε άλλα ωραία...
Ο χρήστης zouri1 είπε…
ε,δεν ειπες και οτι παιζεις εικονικο ντραμς συνεχεια.
Ο χρήστης AVRA είπε…
καλημερα,

λοιπον και εγω εχω προβλημα με τις φωνητικες μου χορδες...τωρα ηταν ελαττωματικες απο τα γενοφασκια μου , φταιει η κακη μου δασκαλα , η mother ντε , θα σας γελασω αλλα ραγιζουν τα δοκαρια ετσι και το ανοιξω! :-)))
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
αφού δεν επιτέθηκες σο σκύλο, πάλι καλά χο χο χο
ζωντανό θα τον έτρωγες
Ο χρήστης bbchris είπε…
Δοκίμασε να τραγουδάς αυτά που μαθαίνεις στο πιάνο. Τις ασκήσεις. Έτσι θα εκπαιδεύσεις την φωνή σου. ;)
Ο χρήστης Jason είπε…
Καλό, μου άρεσαν τα 5 σου.
Ο χρήστης Charty είπε…
Για το 2ο ζηλεύω πολύ!!!Τέλειο είναι!Εγω δυστυχώς είμαι στο άλλο άκρο...!
Επίσης το 3 με εκφράζει αφάνταστα!Συμπάσχω!
Ο χρήστης snikolas είπε…
Αυτό με την μνήμη φανταστικό! Στην πραγματικότητα δηλαδή, όλοι οι φίλοι σου το μόνο που χρειάζονται είναι να ξέρουν το δικό σου νούμερο! :p
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@unpaiktable, εμένα οι James μου είπαν ότι εισιτήρια γιοκ... Έχεις καλύτεορ κονέ από μένα;

@τριλιαν μου, που να το έβλεπες λάιβ....

@αργυρένια μου, ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ ΓΚΡΙΜΑΤΣΕΣ; Πρέπει να αρχίσω να μιλάω σε καθρέφτες

@χαλαρά, ναι και γενέθλια θυμάμαι. Κατάρα ε;

@γογο μου, δεν με εξοργίζουν αλλά με κάνουν να σαστίζω και να απορώ

@αλλιτνίλ μου, έχουμε και άλλα ωραία αλλά ένα ακόμα δε με χάλαγε ρε ψυχή χαχχχαχαχα!

@ζούρι, ΠΑΙΖΩ ΕΓΩ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΝΤΡΑΜΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ; Βγάλτε τα όλα στη φόρα ....

@αύρα, δοκάρια; όχι εγώ μόνο κρύσταλλα βοημίας έσπασα....

@Γιωρίκα, τρώω αυστηρά και μόνο μαγειρεμένους σκύλους.

@κρις, ναι μου το είπε και η δασκάλα του πιάνου, όπως επίσης μου είπε και τη γνωμη της...χαχαχαχαα!

@jason, ευχαριστώ ΜΙΚΡΕ και περιμένω τα δικά σου 5 !

@Charty, νομίζω πως σχεδόν όλη η μπλογκόσφαιρα ξεχνάει. Τι να πω , νέα παιδιά....τσ τσ τς...

@Σνικόλα, οι πανέξυπνοι φίλοι μου κάνουν πολύ συχνά αυτό που λες, να με παίρνουν τηλ για να με ρωτήσουν τηλέφωνα για σουβλατζίδικα. Και να θέλω να ξεχάσω δεν με αφήνουν :Ρ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μήπως θυμάσαι πότε γεννήθηκε η μάνα μου;
Α ναι...
Και πως την λένε; χεχε
Ο χρήστης nassos είπε…
Δεν έγραψες για το "A Si Me Gusta Ami" του Chimo Bayo. :P :P :P :P

Την καλυνήχτα μου.
Ο χρήστης eparxiakosaloni είπε…
το 5 ειναι πολυ σωστο

συμφωνουμε απολυτα

καλημερα