Οιστρογόνα

Και η γυναικεία μου πλευρά αντεπιτίθεται , με όπλο τις 9157 ανασφάλειες της.

- Κε. Μ... είδα ότι ζητάμε marketing assistant . Να φέρω μια φίλη μου να τη γνωρίσετε.... Ξέρετε έχει σπουδάσει στο...

Και πριν αποσώσω ( και γαμώ τις λέξεις) την πρόταση με διακόπτει ο πεφωτισμένος αμερικανοτραφής μαρκετινίστας:

- ’ Depends...Is she beautiful?

Τίλτ, μπουλ ’ζ’ ’αη ! Τα ματάκια μου γυρνάνε δυο φορές σαν να είμαι κουλοχέρης εν λειτουργία, η πίεση ανεβαίνει και τα αυτιά μου καίνε .... Τι είπες ΡΕ;

- What do you mean beautiful? ( γαμώ το ανδρικό μυαλό σου)
- Αh ...you see ...we are doing fashion here....you have to be a certain body type...When I was in Armani in the US we had specific sizes for the employees to wear...bla bla blaaaa bla bla ( me ta arxidia mou skeftomai)

Επειδή αναφέρομαι στην προηγούμενη δουλειά μου και καταλαβαίνετε ότι είχα ήδη δει την αρχή του τέλους, είπα να κάνω ένα τεστ και να απαντήσω όπως δεν θα το έκανα ποτέ αν ήθελα να διατηρήσω τη θέση μου.

-Come again...What do you mean beautiful? More than me? ( δεν είμαι ψωνάρα ρε παιδιά αλλά ήθελα να δω με ποιο κριτήριο προσέλαβαν εμένα ....αχαχαχχαχά)

Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που το τρώει ο άλλος στα μούτρα. Κρύο ή ζεστό δε με νοιάζει . Αρκεί να έχω το πλεονέκτημα του αφνιδιασμού. Και να μην έχω τίποτα να χάσω. Ούτε καν την αξιοπρέπεια μου. Που έχει γίνει πολύ φτηνή σήμερα.

- Ε καλά φερ’τη να τη δούμε.

Για την ιστορία, δεν την έστειλα ποτέ. Τα δικά μου παραμυθάκια δεν θέλω να έχουν επιμύθιο ‘τι να τα κάνεις τα πτυχία αν δεν έχεις εξωτερική εμφάνιση‘. Γιατί και αυτό το έχω ακούσει.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κάτι τέτοια ακούω και μου έρχεται να τους πλακώσω όλους στο ξύλο.

Δεν χαίρεσαι που έχεις έναν τοίχο γεμάτο πτυχία και είσαι και...ΦΩΝΑΡΑ???

είσαι ΡΕ, είσαι πάρ'το χαμπάρι, άσχετο, το λέω στις εννιά χιλιάδες πεντακόσιες εικοσιέξι ανασφάλειες σου, άει σιχτίρι ρε κωλοανασφάλειες βρείτε κάνα μπάζο να στοιχειώστε κι αφήστε το κρουσιλάκι μου ήσυχο...

Αργείς να ποστάρεις αλλά όταν το κάνεις είσαι απόλαυση ρε μανίιιιιτσα!!!
Ο χρήστης unpaiktable είπε…
Δηλαδή με άλλα λόγια μανουλομάνουλο;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κρουσιλα η ασχημη.
Ενα σιριαλ γροθια στα κατεστημενα.
Πως η ασχημη κρουσιλα κατεκτησε τον κοζμο της μοδος χωρις να συμβιβαστει και να σκυψει το κεφαλι. Υποψηφιο για βραβειο γκραμι 2007 στην κατηγορια μπλογκοσιριαλ.
Εχασε τελικα το βραβειο απο το ανταγωνιστικο σιριαλ "Φαητμπακ ο εξυπνακιας"
Ο χρήστης nassos είπε…
Χέσ'τους, πολύ απλά...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έπρεπε να του πείς οκ αλλά γιατί να μην ισχύουν και οι ίδιοι όροι για τους άντρες?Γιατί αν ίσχυαν αυτός θα ήταν άνεργος...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ρατσισμός παντού!
Μας έχουν για στολίδια.
Μια απόρριψη λόγο εμφάνισης χρειάζονται άνθρωποι τέτοιου τύπου και θα τους δω μετά.......!
Ο χρήστης liodara είπε…
Aγάπη μου ...εμείς δεν πρέπει να ανησυχούμε.....διότι και τα πτυχία πτυχία...ακιη εξωτερική ομορφιά....της παναχράντου....!Καλέ....!!!!


Καλοκαιράκι....βραδινό μπανάκι....!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τη γυναίκα τη θέλουμε όμορφη, έξυπνη και μετριόφρων. Ας είναι και καλό κορίτσι, όλοι έχουμε τα αδύνατά μας σημεία.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Και που ξέρεις ότι αυτός με τον οποίο έκανες αυτή την κουβέντα δε σε βρίσκει όμορφη;
Μήπως πάλι η ανασφάλειά σου έχει χτυπήσει καμπανάκι;
Η "Μαρία η Άσχημη" είναι η εξαίρεση που απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα (παρεπιπτόντως έχω φάει το απίστευτο κόλλημα με αυτό το σήριαλ...).
Ο χρήστης Trilian είπε…
χα με αρεσεις γιατι εισαι ετοιμολογη... (περα απο το γερο στομαχι)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τοκ τοκ! βρήκα φως και μπήκα! πολύ αισθαντικά τα κείμενά σου και σούπερ ρεαλιστικά! σε καταλαβαίνω απόλυτα για τον άντρακλα-μποσάκι που σκέφτεται με τα αρκίντια του... με γυναίκα προισταμένη αλήθεια...έχεις συνεργαστεί;