Τεστοστερόνη

Σύμφωνα με τη μαμά , αυθεντία στο χαρακτήρα μου θεωρητικά, θα έπρεπε να είχα γεννηθεί αγόρι. Είμαι ανεξάρτητη, απότομη, ακατάστατη, αθυρόστομη, ατσούμπαλη, αδέξια, αγύριστο κεφάλι... ( ναι ναι , όταν φτάσουμε στο πι θα σας πω ότι έχω και πιτυρίδα....)
Κάθομαι σαν νταλικιέρης, βρίζω σα λιμενεργάτης , καυγαντζού και ευερέθιστη σαν άφραγκος αλκοολικός, μ’αρέσει να πίνω, απολάμβανα φρικτα πολύ το τσιγάρο ( πφφφφ....υποτιμητικό ξεφύσημα κυριών.. « μερακλού...») , και εκτιμώ το λυκειακό χιούμορ και τις χοντρές πλάκες ( νίκησα κάποτε σε διαγωνισμό ρεψίματος – αποκλειόταν η μπύρα). Μου αρέσουν οι υπολογιστές και ξέρω τι είναι οφσάιντ. Για όλα τα παραπάνω λοιπόν θα έπρεπε να είχα γεννηθεί αγόρι ...( μεταξύ μας έχω όντως πιο μεγάλα αρχίδια από αρκετά αγοράκια που γνωρίζω –no offence guys)

Και η μαύρη τύχη μου με έκανε θήλεο. Να πρέπει να βάφομαι, να φοράω χίλιες μαλακίες τύπου μαντίλια, αξεσουάρ κτλ , να είμαι λεπτεπίλεπτη στους τρόπους ( χαχα, πως τα λέτε πως τα λέτε) να χτενίζομαι , να κάθομαι πιο θηλυκά , και να μάθω να είμαι νοικοκυρά....Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΛΑ!

Δεν αντέχω αυτή την ετικέτα, αυτό το «δεν θα αλλάξουν οι ρόλοι» ΑΑΑ! Στη νέα μου δουλειά ( η οποία παρεπιμπόντως δείχνει άψογηηηηηηηη , φτου φτου φτου) είμαστε γυναίκες ,πολλές γυναίκες και το απολαμβάνω. Γιατί δεν υπάρχει κατανομή ρόλων.Από το μοναδικό άντρα στον όροφο ( νομίζω έχουμε έναν ανά όροφο με εξαίρεση τις αποθήκες) άκουσα την ατάκα :

- Γαμώτο, δεν έχει καφέ στην καφετιέρα...τελείωσε..μα επιτρέπεται με τόσες γυναίκες να μην έχω έτοιμο καφέ να πιω;;;

Ρε φίλε σάλτα και ...άντε τεσπα, μην σας αποκαλυφθώ σε όλο μου το μεγαλείο. Μην μου πείτε ότι δεν το έχετε προσέξει όμως να συμβαίνει γύρω σας. Ότι δηλαδή τα αγοράκια δεν έιναι υποχρεωμένα να μάθουν να αυτοεξυπηρετούνται. Ότι πάντα θα υπάρχει μια μαλακισμένη κοντά που θα τους φέρει τον καφέ τους, που θα τους βάλει να φάνε ( κουλό είσαι μαναράκι μου;; οεο), που θα τους σιδερώσει το πουκαμισάκι τους ... Α σιχτίρ !

Το αμόρε μου με φώναξε σπίτι του να του βάλω πλυντήριο. Αχμμμ....Παρατίθεται ο αυθεντικός διάλογος
- έρχεσαι σε παρακαλώ να μου βάλεις πλυντήριο;;
- έεε, όχι!
- Μα γιατί βρε καρδιά μου, δεν ξέρω.
- ούτε κι εγώ.
- Μα δεν έχεις πλυντήριο σπίτι σου;;;
- Ναι έχω. Κι εσύ έχεις!
- Μα δεν έχεις ξαναβάλει πλυντήριο;;
- Ναι , στο σπίτι μου. Πρέπει να ξέρω όλα τα manuals απ’έξω;;;
- Μα το δικό μου είναι στα γαλλικά και δεν έχω ξανα ασχοληθεί με αυτό το σκατομηχάνημα....

Το αμόρε μου δουλεύει κάθε μέρα στα γαλλικα με γαλλικά από Γαλλία για τη Γαλλία και είναι μηχανολόγος μηχανικός. Μπορεί θεωρητικά να το σχεδιάσει , να το κάνει βίδες και να το επανασυνθέσει αλλά δεν μπορεί να το βάλει σε λειτουργία....χαχα....Που τα πουλάτε αυτά βρε;;; Επίσης φαντάζομαι ότι και το σίδερο θα είναι για τους άντρες ότι έιναι για μένα μια θεριζοαλωνιστική μηχανή. Πειράζει που ενώ είμαι γυναίκα δεν μου αρέσουν;; Πειράζει που θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε όλοι αυτοεξυπηρετούμενοι και ότι δε γεννήθηκα με το software “νοικοκυρά” «embedded» ;;
Αυτά τα λέω και για κάτι παλικάρια που ενώ έχουν υπάρξει φοιτητές, εργένηδες με δική τους φωλίτσα , με το που συζούν μεταλάσσονται σε πατροπαράδοτα αρσενικά. Μοναδική εξαίρεση ο φίλος μου ο Γιώργος που όταν ήταν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη έστελνε τα άπλυτα με ΚΤΕΛ στη μάνα και η ελληνίδα μάνα του τα επέστρεφε με τον ίδιο τρόπο καθαρά και ατσαλάκωτα....

Θα επανέλθω δριμύτερη....το ποστάκιον το βλέπω να γίνεται Μαχαμπχαράτα αν συνεχίσω. Για την ώρα πάω να φάω ένα πατσά χοντροκομμένο ανάμεικτο και να πιω μια παγωμένη μπύρα...ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΠ.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φτού σου! Κοπέλα μου! Πες τα γιατί μερικά αγοράκια το έχουν κάνει πιπίλα το "είμαι αγόρι δεν ξέρω"! Εγώ τα λέω ανίκανα αλλά πάντα πέφτω στη παγίδα τους και τους κάνω τα χατίρια! Τον ξάδερφο (συγκάτοικο) όμως τον έχω στρώσει στο σιδέρωμα και αν και πάντα ξεχνάει που θα μπει η σκόνη βάζει και πλυντήριο.

Υ.Σ. Μην χαθείς πάλι! Άντε καλή χώνεψη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με λίγα λόγια είσαι ο άνδρας της ζωής σου ...
Χμ δεν έχεις άδικο για την αυτοεξυπηρέτηση αλλά μην ξεχνάς ότι εσείς μας κακομαθαίνετε.
Αν νομίζεις ότι θα μας τα δίνετε όλα στο πιάτο και εμείς δεν θα το απολαμβάνουμε τότε δεν σκέφτεσαι σαν άντρας ;)
Ο χρήστης Heliotypon είπε…
Γειά σου κοριτσάρα, έτσι σε θέλω! Κι ας είμαι σερνικός. Αλλά εγώ είμαι αυτάρκης και δεν γουστάρω ο γκόμενες να αγγίζουν τίποτε από το νοικοκυριό μου! 'Ετσι είναι το σωστό. Συνάδελφοι σερνικοί, οι γκόμενες δεν είναι για τις δουλειές. Για "άλλες" καταστάσεις είναι!
Ο χρήστης nassos είπε…
Μήπως κάνεις και κόντρες με το Renault Twingo;;;;

Όσο για τους άνδρες, δηλαδή εγώ που βάζω πλυντήριο ή σφουγαρίζω είμαι metrosexual;;

Καλή χώνεψη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κοίτα να δεις πλάκα που όλοι συμφωνούμε...
Καλά, πού είμαστε όλοι εμείς στη real life...;
Έίμαστε όλοι οι καλοί μαζεμένοι εδώ ή έτσι θέλουμε να νομίζουμε...;

Η bloggόσφαιρα είναι για την προσωπική ζωή του καθενός ό,τι είναι τα καφενεία για τις πολιτικές του ιδέες: υπάρχει μία τάση να συμφωνείς με τον προλαλήσαντα, αλλά τι θα ρίξεις στην κάλπη είναι άλλο θέμα...
Ο χρήστης Gogo είπε…
Gia mia akoma fora simfwnw... kai epanalamvanw:
"Egw pantws noikokirodouleies (fasina kai ta resta) den katadexomai na kanw!"
Ο χρήστης Trilian είπε…
Πολύ επίκαιρο για εμένα το ποστ σου… σήμερα μπήκα στην κουζίνα της δουλειάς και γυρίζει ένα γαϊδουράκι, από τα πολλά που έχουμε εμείς εδώ καθώς η δουλειά μου είναι το ακριβώς αντίθετο από την δική σου, και λέει «αχ να το κοριτσάκι που ψάχναμε να καθαρίσει τον φούρνο μικροκυμάτων και την καφετιέρα που έχουν γίνει μ&^$ί!» πριν μιλήσω σκέφτηκα «ναι αλλά το μ%$#ί περίμενες να στο καθαρίσει παλιομ##@$^» και απαντώ κυρία όπως πάντα «ούτε καφέ πίνω ούτε τον φούρνο χρησιμοποιώ» …έβαλα νερό και έφυγα!
Ο χρήστης liodara είπε…
ΑΧ ρε συ και γω τα ίδια λέω....βασικά εκλαμβάνω το ποστ ως εν μέρει να αναφέρεται σε μένα....διότι πολλά από αυτά που κάνεις....τα κάνω και εγώ....ή μάλλον όλα...στο μόνο που διαφέρουμε είναι ότι εγώ τρελαίνομαι να μαγειρεύω..μ αρέσει ρε παιδί μου...είανι το βίτσιο μου....!

Παρεμπιπτόντως....σπίτι του Γιωργάκη.....στην αρχή....πριν 10 χρόνια....εγώ έκανα δουλειές...τώρα...έχει μπει σε τάξη και τα κάνει όλα σχεδόν μόνος του...οπότε δεν έχω παράπονο...λίγη εκπαίδευση ήθελε...τώρα μια χαρά τα πάει...και δεν το συζητάμε ότι αν διανοηθεί να μου πει φέρε εκείνο ή κάνε τούτο θα γίνει της Κορέας....!

ΥΓ...Χάρηκα απίστευτα για τη νεα δουλειά...Είδες που είχα δικιο?

ΥΓ2....Μου έλειψες τόσες μέρες εκτός....!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να γράφεις πιο συχνά φιλενάδα.
Είσαι απόλαυση.
Κι ας ρεύεσαι.
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
λοιπόν εφορμώ στα σχόλια προς υπεράσπιση του φίλου σου!!!

δεν έχουν όλα τα πλυντήρια τα ΄διαι προγράμματα. αλλιώς δουλεύει το δικό μου στο σπίτι (το οποίο επιτέλους κατέφερα να μάθω μετά από 1.324 αναγνώσεις του σχετικού φυλλαδίου) και αλλιώς το πλυντήριο στο πατρικό μου, το οποίο κλήθηκα να χειριστώ το καλοκαίρι!

όσο για τη θηλυκότητά του, εμένα μια χαρά θηλυκό μου φαίνεσαι, σε εκείνο με τον πατσά ψάρωσα χα χα χα
φιλιάααααα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εγω παλι να κανω μια εξομολογηση, οτι ειμαι τοσο ασχετος απο το πως λειτουργει το πλυντηριο που τα πλενω ολα στο χερι..

Τωρα νιωθω καλυτερα, συνειδητοποιω τη μαλακια της πραξης μου και οταν γυρισω σπιτι θα ψαξω τις οδηγιες
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν φταίει κανένας άλλος, εμείς οι γυναίκες φταίμε ξεκινώντας απο τις μαμάδες "έλα να δείς πως μαγειρεύω, μεθαύριο(!)που θα παντρευτείς να ξέρεις να φτιάχνεις κανένα φαί"! Και όμως πολύ καλύτερα μαγειρεύουν οι άντρες(άμα θέλουν).
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν φταίει κανένας άλλος, εμείς οι γυναίκες φταίμε ξεκινώντας απο τις μαμάδες "έλα να δείς πως μαγειρεύω, μεθαύριο(!)που θα παντρευτείς να ξέρεις να φτιάχνεις κανένα φαί"! Και όμως πολύ καλύτερα μαγειρεύουν οι άντρες(άμα θέλουν).
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αχ αχ!Το παραπάτησα το publish!Sorry!
Ο χρήστης AVRA είπε…
εχει δικιο η charty μονες μας βαζουμε τα χερακια μας και βγαζουμε τα ματακια μας...!Μας γαλουχησαν με αυτο τον τροπο...( να παιρνω μαθηματα για αυριο μεθαυριο...)
Ο χρήστης 8an είπε…
οταν σου ξανα-θεσει τετοιο θέμα να του πεις "φαε την κρεμα σου μπουλουκο σε θερμοπαρακαλωωωωω" (ολα7-ζαχαρατος)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προσωπικά είμαι της άποψης να είμαστε ο εαυτό μας, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη και πολύ το πως δείχνουμε προς τα έξω. Επίσης δεν πιστεύω και πολύ στα στερεότυπα που αναφέρεις περί θηλυκότητας και τι συμπεριλαμβάνει ή περί αντρικής συμπεριφοράς. Με το τύπο που περιγράφεις στη δουλειά σου εγώ μπορεί να απέχω έτη φωτός (και κοντά λέω). Με λίγα λόγια σε προτρέπω να είσαι ο υπέροχος, γλυκύτατος εαυτό σου (και ας ρεύεσαι που λέει ο λόγος!).
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο άνδρας ο σωστός ο βαρύς ο πρόστυχος δεν ξεχωρίζει επειδή ξέρει τι είναι το οφσάϊντ. Ξεχωρίζει επειδή μπαίνει σε ένα δωμάτιο, κάθεται μια ολόκληρη μέρα και όταν φύγει αν τον ρωτήσουν πώς ήταν οι κουρτίνες δεν θα έχει δει καν αν υπήρχαν.

Καρατσεκαρισμένο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
να πω την αμαρτια μου και γω τ απλυτα σαν φοιτητης στη μανα μου τα εστελνα , αφου δεν ηξερα να πλενω τι να εκανα ?

τωρα κοιτα να μαθεις κανα δυο πραγματα βασικα , και ας μην τα χρησιμοποιησεις ποτε , να πλενεις , να μαγειρευεις , να σκουπιζεις

πως θα σε παρει αντρας εσενα ? τιποτα δεν ξερεις να κανεις
(ατακα της συγχωρεμενης γιαγιας μου στην εγγονη της )
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συμφωνώ με το eparxiakosaloni, πως θα σε πάρει άντρας εσένα ρε?
Έχω και τη λύση για να μάθεις τα βασικά γυναικεία καθήκοντα....να πας φαντάρος (εγώ εκεί έμαθα και να πλένω και να σκουπίζω και να μαγειρεύω - και κουμπιά να ράβω, η μεγαλύτερη κατάκτηση).
Άλλωστε με τόση τεστοστερόνη δε θα δυσκολευτείς να προσαρμοστείς!
Κατά τ' άλλα συμφωνώ και με τις προλαλλήσασες (ωωω τι είπα), μόνες σας βγάζετε τα ματάκια σας και πίστεψε με ειναι πολύ βολικό αυτό σε πολλούς από μας.
Ο χρήστης nanakos είπε…
Mia voitheia sti plysi zitise o an8rwpos!!! Ton Mai pou 8a sou zitisei na toy allaxeis tis koyrtines 8a kaleseis ta MAT!
Feministries kai glwssokopanes ginate oles! Mipws eisai kai KKE?!
Tin amesisti paradosiaki symparastasi mou ston filo sou!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φίλη μου! Άνθρωπέ μου! Εύγε! Εύγε! Εύγε! :) :) :)
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@αλλιτνίλ, κι εγώ αγόρι είμαι ! γι'αυτό λέω δεν ξέρω :-Ρ

@παράφωνε...κι εγώ τα απολαμβάνω όλα στο χέρι...αλλά δεν ειναι λίγο γάϊδουριά να τα ζητάω όλα στο πιάτο μόνο και μόνο επειδή το απολαμβάνω;;

@χελιότυπον ( λολ) ...και για "άλλες" και για "όλες"! όπως ακριβώς και οι σερνικοί!

@νάσσο, το υπόθετο μου ( renault twingo ) δεν ενδείκνυται για κόντρες...δως μου κανένα αξιοπρεπές δίλιτρο με τίποτα 170 ψωράλογα ( nos να βάλουμε στο παιχνίδι για τα χαρτιά μας;;) ...και eat my dust...

@jason, αλήθεια λέω! και θα με ψήφιζα κιόλας! και φυσικά όλοι οι καλοί είμαστε εδώ...τι νόμιζες;;

@gogo μου , εσένα σκεφτόμουν όταν έγραφα το ποστ, χιχι, εσένα και την ...

@τρίλιαν, της οποίας η ατάκα "«ναι αλλά το μ%$#ί περίμενες να στο καθαρίσει παλιομ##@$^»" με έκανε να γελάω για κανένα τέταρτο΄:))))))

@λιοντάρα, που είσαι εσύ;;; μου λειψες! α, και μένα μου αρέσει το μαγέιρεμα!

@αργυρένια, κι εσύ είσαι απόλαυση...αλλά εσύ δε ρεύεσαι;;

@τζελ, όχι που δεν θα έδειχνες ανδρική αλληλεγγύη....μα αυτό είπα κι εγώ ..ότι δεν ήξερα το δικό του...κι έπρεπε να κάνω κι εγώ 1324 αναγνώσεις για το δικό μου...χάθηκε να κάνει κι αυτός;; έπρεπε να κάνω εγώ άλλες τόσες για το δικό του;; εεεε;; κι εσύ , βάζεις το κορίτσι να καθαρίζει τις τριχομπαλίτσες;;;

@φάητ, σε ποια ανάγνωση είσαι τώρα;; μη νιώθεις άσχημα, μάθε το πρόγραμμα για τα ευαίσθητα στους 30 και πέτα τα όλα μέσα...

@χάρτυ ;, τσάρτυ; ( πληζ χελπ) δίκιο έχεις! πρόσεχε αν κάνεις παιδάκια, τι θα τους μάθεις!

@αύρα,εσύ τον έχεις το γιο...πρόσεχε....μη σε βρίζει η νυφούλα σου μεθαύριο....( μπαχαχαχα)

@8αν , λες;; κι αν μου ζητήσει να του φτιάξω κρέμα για να φάει;;

@σεξπυρ, μα μόνο εγώ ρεύομαι πια;; κι εσύ κι η αργυρένια τι κάνετε αν πιείτε κόκα κόλα ή μπύρα με το φαϊ;Θενκς για τα κοπλιμεντς...και ΚΑΤΩ ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ!

@μπαμπάκη, ...τι μου θύμισες...πριν από χρόνια άλλαξα κουρτίνες στο δωμάτιο...από απλή λευκή διάφανη....έβάλα μια πράσινη χτυπητή παιδική με αγελάδες, γουρουνάκια και σπιτάκια στο λιβάδι...
- Μπαμπάαα, έλα να δεις τι άλλαξα στο δωμάτιο!
Μπαίνει, χαζεύει για κανένα 5λεπτο, και ΟΛΟ ΚΑΜΑΡΙ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ( γνωστό υφάκι -χιχι...το ΄χω, το΄χω που με υποτίμησες κωλόπαιδο) μου δέίχνει ένα καδράκι 10 τετρεαγωνικών εκατοστών σε μια γωνίτσα... Καρατσεκαρισμένο λοιπόν για τους μπαμπάκηδες...που είναι και άνθρωποι άλλης γενιάς, παλιάς...:-pPPpp

@σαλόνι , μη με κουρδίζεις! Να μη με πάρει ρε! Να μη με πάρει , αν με θέλει για να κάνει οικονομία στην καθαρίστρια και αυτός να κάααααθεται! Όλα μαζί! Τα βασικά τα ξέρω....αυτό που θέλω είναι να τα ξέρει και εκείνος, πειράζει;;

@μογκγουαι, μπορεί να μη βρεθεί άντρας να με πάρει εμένα, αλλά εσύ με τόσα που ξέρεις από τη μαμά πατρίδα, θα έχεις τρελό σουξέ! Κορίτσια τρέξτε ο Μογκγουάι!

@νανάκο...τα ΜΑΤ θα τα φέρω αν μου ζητήσει παντόφλες...φεμινίστρια δεν είμαι , ούτε και ΚΚΕ...γλωσσοκοπάνα όμως...εεε....

@κωλόγρια μου, θενκια θένκια...
Ο χρήστης nassos είπε…
2λιτρο;;;

Καλά, προς το παρόν βάλε ένα τσιπάκι, μια εξτάμιση, ένα turbo, ζάντες, και ζουουουουμμμμμμμμμ!!

Το nitro είναι optional. Είπαμε, να μην καταστρέψουμε και το αμάξι.

:P

(και γράφεται σαν "Νάσος")
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχαχα, με τους άντρες και το νοικοκυριό όπως στρώσεις θα κοιμηθείς, οπότε μια χαρά έπραξες. I tried to fake it once και δες εδώ τα αποτελέσματα: http://xameni.blogspot.com/2006/10/t.html Και φτου φτου φτου με τη δουλειά!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ανέβασε καινούργιο ποστ μην έρθω εκεί και τα σπάσω όλα.
Έχεις και ένα διψασμένο αναγνωστικό κοινό ξέρεις.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό με τη θεριζοαλωνιστική μηχανή μου άρεσε! Το άλλο που είπες... "σίδερο" νομίζω τί ακριβώς είναι;
χε χε πλάκα κάνω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γεια σου Κρουσίλα και οι υπόλοιποι...
Είμαι ο φίλος ο Γιώργος.
Αυτός με τα άπλυτα που γύρναγαν πλυμένα μέσω ΚΤΕΛ.
Ξέχασες να πεις και για τα κεφτεδάκια που έκαναν τη διαδρομή Ελλάδα-Αγγλία και προτιμούσα να τα τρώω ακόμα και όταν χρειαζόταν να ξύσω μια μικρή πρασινίλα που είχαν πιάσει εξωτερικά, από το να τρώω την τρικολόρε μπριζόλα της φοιτητικής εστίας!
Ή τότε που είπα μια φορά κι εγώ να βάλω κατσαρόλα και να φτιάξω φακές, πήρα τον τσελεμεντέ της Βέφας και έβρζα επί 1 ώρα τις φακές σε 1 λίτρο λάδι!!! γιατί πολύ απλά η αγαπητή κυρία Βέφα θεωρούσε αυτονόητη την ύπαρξη νερού στην κατσαρόλα... Μετά από το ντουμάνι που επακολούθησε και την τραγωδία φαγητού, παράγγειλα μια πίτσα κι εκεί τελείωσαν όλα για μένα και την κουζίνα.
Ήταν μια περιπετειώδης και θυελλώδης σχέση που τελείωσε άδοξα.

Αγαπημένη φίλη μου,
ποτέ δεν έκατσα να σε καλοπιάσω καιίσως με μισείς γι αυτό.
Εσύ είσαι αυτό που είσαι και δεν πρόκειται κανένας από αυτούς που διαβάζουν εδώ μέσα να σου ζητήσει κάτι που δε θέλεις να κάνεις.
Το ίδιο ισχύει όμως και για το other-half σου. Γι' αυτό και επιμένω ότι πρέπει προτού φτάσεις ένα βήμα πριν την εκκλησία, να συγκατοικήσεις με τον άνθρωπό σου.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
Εγώ την εξήγηση με το στεφάνι μου την έκανα από τότε που είμαστε φοιτητές και πήγαινε να σοβαρέψει το πράγμα. Παρόλα αυτά πήγε κι έβγαλε τα μάτια της μοναχή της και με πήρε (χι,χι). Δε λέω ότι τώρα νίπτω τας χείρας μου (βάζω καμιά σκούπα, κανά σφουγγάρισμα, στρώνω το κρεβάτι) αλλά πιστεύω ότι ήμουν τίμιος απεναντί της.
Ίσως μια ανάλογη αντιμετώπιση και από του δυο σας παράλληλα με τη δοκιμασία της συγκατοίκησης να είναι η πιο ουσιαστική κίνηση για τη δική σας σχέση.