01.01.2007

Αχρμφ....κρακ...σκρατς...01.01.2007...12:30....ξυπνάω έπειτα άπο πέντε ώρες ύπνου. Δεν ακούω και πολύ καλά, τα αυτιά μου βουίζουν. Δεν βλέπω και πολύ καλά, τα μάτια μου ψιλοτσούζουν και αν πάω να κοιτάξω κάτι προσεκτικά θολώνουν οι εικόνες. Πονάει ο λαιμός μου όταν καταπίνω και η μύτη μου κάνει παράξενους θορύβους αν πάω να ανασάνω βαθιά για να καταλαγιάσω αυτο τό βράσιμο στο στήθος.
Είμαι τόσο κομμάτια που πήγα στο μπάνιο να ζυγιστώ για να δω την ώρα...
Αλλά σήμερα , δεν είμαι η Crucilla που σας περιγράφω στο προφίλ μου. Γιατί (αχ αχ πονάει ο αυχένας μου ...κριτς κρατς) είμαι καλά!
"Αντιφάσκω με τον εαυτό μου , γιατί είμαι απεριόριστος"

Σχόλια

Ο χρήστης nassos είπε…
Τουλάχιστον διασκέδασες;;

Καλή χρονιά!!!
Ο χρήστης J. είπε…
Σήμερα σουπίτσα. Από αύριο blogging, έτσι ;
Ο χρήστης AVRA είπε…
καλη χρονια σου ευχομαι με αισιοδοξια...γιατι οπως ειπες η ψυχη, το πνευμα, το ειναι μας, ειναι ανεξαντλητο και εχει απεριοριστες ικανοτητες!

φιλια
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
μια χαρά σε κόβω, ακμαία :) :)
καλή χρονιά!
Ο χρήστης Lost είπε…
πόση ώρα έλεγαν τα κιλά σου? Άκου, είμαι ο μέσος όρος....
Ο χρήστης 8an είπε…
...εγω παντως ζυγίζω ...χμ...2.41πμ, καλα ειμαι η μήπως με την νεα χρονια να αρχισω διαιτα?
καλη χρονια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πραγματικά ακμαία!
Εύγε!
Με τέτοια πρωτοχρονιά δεν έχεις παρά να αισιοδοξείς για το 2007!
Καλή χρονιά!
Ο χρήστης liodara είπε…
Μωρ τι μου λέτε?????????

Το κάψατε κυρία μου??????????

Καλή Χρονιά!!!!!!!!!!!!
Ο χρήστης Gogo είπε…
Vlepw to glentisame eeee!

Bravo sas, bravo sas!
Ο χρήστης Trilian είπε…
ερε γλεντια!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
απεριόριστη φιλενάδα, κάτι έχει πάθει το μπλογκ σου και βγαίνει σε άλλη μορφή, γιάντα?
Ο χρήστης tzo είπε…
Περαστικούλια!!! Καλή χρονιά, εύχομαι αυτά τα πονάκια και αυτές οι δυσκολίες να είναι και οι τελευταίες του χρόνου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα και περαστικά.Μόνο πέντε ώρες ύπνο έ?Η αδερφή μου(argyrenia) πάντως όταν θέλει να ζυγιστεί κοιτάζει πάντα το ρολόι..και είναι πάντα γύρω στα 24 κιλά...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αντε καλα περασες

και του χρονου με υγεια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
xarika pou se gnorisa apo konta kai sorry pou efiga noris. ematha oti meta to xenixtisate...
ante tin epomeni fora
Ο χρήστης Jason είπε…
Καλή χρονιά, crucilla μου...
Ο χρήστης Trilian είπε…
που είσαι παιδάκι μου; δηλητηριάστηκες από τον πατσά; και σου είπα εγώ μην το παίζεις δύσκολος παίκτης θα την πατήσεις!
Ο χρήστης nassos είπε…
Δεν μπορεί! Είναι γερό στομάχι!!!