ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Μέρα μεσημέρι στην Πειραώς. Φοβόμουν.
Πίσω μου περπατούσε ένας "αλήτης" , ένας βρώμικος με βήμα ασταθές. Με την σωματική διάπλαση του ναρκομανούς δεν θα μπορούσε πιθανότατα να είναι απειλή αλλά εγώ φοβόμουν. Κοντοστεκόμουν κι ήταν πίσω μου . Επιτάχυνα αλλά πάλι πίσω μου ήταν .

Το μόνο καθησυχαστικό ήταν ότι έτρωγε πατατάκια - με γεύση ρίγανη. Πόσο επικίνδυνος είναι κανείς όταν τρώει;

Εγώ πάντως συνέχιζα να φιλτράρω τη συμπεριφορά μου και το περπάτημα μου σύμφωνα με το φόβο μου και τον επικίνδυνο πίσω μου. Ρεντ αλερτ...μη αρτιμελής ζητιάνος με την πλάτηη στον τοίχο σε απόσταση 10 μέτρων. Τι κάνω; Βγάζω πορτοφόλι έξω; Και αν μου το αρπάξει ο επικίνδυνος και το σκάσει τρέχοντας; Τι κάνω; Βάζω το χέρι μου μέσα στην τσάντα και σπασμωδικά ψάχνω για χύμα ψιλά. Τίποτα. Πλησιάζω. Με κοιτάει. Το χέρι μου είναι ακόμα άδειο και ο φόβος μου είνα παρών.
Είμαι μπροστά του. Τον λυπάμαι . Επιβραδύνω. Δεν έχω ψιλά. Το πορτοφόλι μου δεν μπορώ να το βγάλω από την τσάντα, φοβάμαι. Περπατάω. Λυπάμαι. Ψάχνω. Φοβάμαι. Αγχώνομαι. Περπατάω. Προσπερνάω. Προσπερνάω. Λυπάμαι. Κοντοστεκομαι και γυρνάω κι ότι γίνει.

Ο επικίνδυνος δε με κοιτάει. Αποφασιστικά αλλά με μάτι θολό τρωέι μια τελευταία χούφτα πατατάκια , είναι πασαλειμμένος με τρίμματα , είναι βρώμικος. Είναι η σειρά του να κοντοσταθεί, να χαιδέψει το ζητιάνο με κινήσεις σβέλτες αλλα τρεμουλιαστές και να του αφήσει τα πατατάκια στην ακρωτηριασμένη του ποδιά. Και να φύγει, να συνεχίσει να ανεβαίνει την άσχημη πλευρά της Πειραιώς με το ίδιο ασταθές περπάτημα.

Κάνω το σταυρό μου ευβλαβικά...και ρύσαι ημάς απο του πονηρού. Τώρα πια φοβάμαι τον εαυτό μου. Κάθομαι στη στάση του λεωφορείου και κλαίω.

Σχόλια

Ο χρήστης tzo είπε…
Οοοοοοοοοοοοο! Μην κάνεις έτσι. Μερικές φορές παρεξηγούμε καταστάσεις, μια δύσκολη μέρα ίσως η μια περίεργη στιγμή!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Ο παράδεισος μου 'πεφτε πάντα λιγάκι στενός.
Θέλω μια κόλαση στα μέτρα μου"
Ο χρήστης Gogo είπε…
De ftais esi vre...
Afou exei tromaksei to mati mas, exoume ginei oloi kaxipoptoi...
Ο χρήστης YO!Reeka's είπε…
α εσύ είσαι εκείνη η ξυνή που με στραβοκοιτούσε στο δρόμο και κόντεψαν να μου καθίσουν τα πατατάκια στο λαιμό;!!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@αλλιτνίλ:
ναι αλλά με πείραξε πολύ ρε γμτ

@ανώνυμε: το θέμα λύνεται με διαίτα;

@γωγώ: και αυτό με φοβίζει ρε παιδί μου

@τζελ: α να χαθείς που έκοψες το τσιγάρο και ξεσπάς στα πατατάκια. Σιγά μην τα άφηνες εσύ από το χέρι για να τα δώσεις αλλού!
;-pPpppPP
Ο χρήστης Trilian είπε…
"Πόσο επικίνδυνος είναι κανείς όταν τρώει;"

αν είναι ανθρωποφάγος;
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@τριλιαν...πατατάκια έτρωγε! τον είδα!
Ο χρήστης Juanita La Quejica είπε…
Δυστυχώς ζούμε συνέχεια με τον φόβο... και δεν μπορούμε και να το αποφύγουμε.