Διάσειση

Έφριξα, αλήθεια σας το λέω…
Τον τελευταίο καιρό έχω μείνει πίσω από τον κόσμο και τον πολιτισμό. Ζω δηλαδή κάπως σαν τον υπόλοιπο ελληνικό λαό, εγώ και τα προβλήματα μου με τη ζωή μου και να παν να γαμηθούν όλα τα άλλα. Κάτι η δουλειά, κάτι οι διαπροσωπικές μου σχέσεις, κάτι η σωματική αυτό-βελτίωση, λίγο η βραδινή μου χαύνωση στα βλογς…το 24ωρο δεν χωρούσε και ενημέρωση. Τα γιαούρτια και τα γάλατα με πήραν εμένα πολύ ξώφαλτσα και από ιστοσελίδες βλογγερς.
Δεν αγόρασα εφημερίδα, δεν είδα τηλεόραση, δεν άκουσα ραδιόφωνο ( πλην αμιγώς μουσικών σταθμών) και τα κατάφερα! Είδα πως υπάρχει ζωή χωρίς media.

Μέχρι που ξημέρωσε το κακό.. Μέχρι που , ενώ έτρεχα στο διάδρομο ακούγοντας κάτι με πολλά bpm για να ανεβάζουμε ρυθμό, η τηλεόραση μπροστά μου…έδειξε νεανικό δελτίο ειδήσεων του STAR.

Κανονικά, δεν θα έπρεπε να έχω πρόβλημα με αυτό , γιατί , από πότε είναι το STAR ενημέρωση; Θα έβλεπα κανα δυο ανθυπομοντελίσκες , κάποιο ομορφόπαιδο να θέλει να τραγουδήσει και όλα αυτά χωρίς ήχο. Μια χαρά..
Όχι , όχι , όχι.. Είδα δυο γραμμές 090 για ψηφοφορία «ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ; Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ Ή Η ΒΑΣΙΑ ΤΡΙΦΥΛΛΗ;» . Δεν είδα χρέωση. Είχα πέσει από το διάδρομο.
Με δυο καρούμπαλα , ένα από την πρώτη πρόσκρουση στο διάδρομο και ένα από τη δεύτερη, στο πάτωμα, σας ρωτάω: ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΚΡΙΒΩΣ; ΤΙ ΞΗΜΕΡΩΣΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΓΑΛΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ;

Σχόλια

Ο χρήστης satya είπε…
Πες μου ότι κάνεις πλάκα??? Έβγαλαν γραμμές 090 για να ψηφίσει ο κόσμος???? Πάνε καλά????
Ο χρήστης suigenerisav είπε…
Αυτό καλείται άμεση δημοκρατία.
Ζητούμενο εξαπανέκαθεν στις δημοκρατικές διαδικασίες από την εποχή του Pericles..
Μα καλά, ΠΟΥ ζεις εσύ κι εκπλήσεσσαι .. ??
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@satya, Οχι γμτ δεν κάνω πλάκα. Κανονικά, με το πα - Λιάτσο να το εκφωνεί, έπεσε κάρτα με τις γραμμές και τις φάτσες. αααα και πάλι αααα

@suigeneris, το κρινολίνο μου με στενεύει λίγο εδώ που κάθομαι ( και ζω)- λολ! Έριχναν και οβολό μαζί με την ψήφο τότε στα χρόνια του Πέρικλες; Εκπλήσσομαι ακόμα, μάλλον είμαι μικρή (καλό αυτό).
Ο χρήστης Gogo είπε…
Kai akoma den eidame tipota...
By the way, Se sigxairw gia tis mousikes sou epiloges!
Ο χρήστης Jason είπε…
Ααα καλά είσαι.
Σε λίγο θα αποφασίζει και για τα πιο σοβαρά ο κόσμος μέσω καναλιών.
090-12-13-14 αν πιστεύετε ότι ο Κουφοντίνας πρέπει να φάει ισόβια, 090-12-13-15 για θανατική ποινή, 090-12-13-16 αν πιστεύετε ότι το ροζ δεν ταιριάζει στην Αλεξανδράτου.
Ο χρήστης Trilian είπε…
Και εμένα πριν από λίγο μου έστειλα το βίντεο με mail και τα έπαιξα! Αστα να πάνε!
Ο χρήστης Crucilla είπε…
@gogo, αυτό είναι που με τρομάζει περισσότερο! και θενκια!

@jason, της πάει , της πάει το ροζ! Τη γλιτώνουμε την ψηφοφορία;;

@trilian, μου το στέλνεις κι εμένα;;
Ο χρήστης tzo είπε…
Δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω!
Μα είναι δυνατόν να χάσεις κάτι τέτοιο! Εμείς τώρα πως θα μάθουμε τι έγινε με το γκάλοπ!
Ο χρήστης polikarpos είπε…
"οι φιλίες δε χαλάνε για τα κόμματα ρε μαλάκα!"
Βι φορ ΒΕΝΤΟΥΖΑ
Ο χρήστης J. είπε…
e-government, όχι αστεία ! Πολύ ωραίο το προηγούμενο ποστ για "Αναζήτηση Εργασίας".