crucial chaos vol.1

Το χάος είναι κρίσιμο και όλοι μαζί σε κατάσταση "¨εχτάχτου ανάγκης" με ουίσκι και ξηροκάρπια. Κουκουρούκου όλοι μαζί και εγω για την πάρτη μας που γράφω. Καλημέρα και χάρηκα για τις συστάσεις.

Κατά τα άλλα είδα χθες στο dvd το ΣΥΡΡΙΖΑ του Μεντες και πολύ με άρεσε. Άσε που πιστεύω ότι είναι τελείως αλήθεια όλο αυτό το αντρικό ¨την παίζω στο στρατό και καταριέμαι που με βάλανε αλλά είμαι πολύ μάχιμος - me and my monkey- και μετά με στιγμάτισε , ευνούχισε κτλ κτλ γιατί έιμαι και σκεπτόμενος." Ωραία ταινία και ωραιότατα πισινά ( ανδρικά και σκεπτόμενα.)

Άλλα νέα απο το λεκανοπέδιο Αττικής;;; Με λενε Crucilla και είμαι καλά. Απλά αν ξανακούσω ότι στο Λαγονήσι μαζεύτηκαν οι υπουργοί Παιδείας του ΟΑΣΑ , δεν θα ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΛΑ. Σας παρακαλώ κυρία Σταματίνα που θεωρητικά είστε δημοσιογράφος : ΟΑΣΑ είναι κάτι με λεωφορεία και ΟΟΣΑ είναι κάτι με χώρες που διάθέτουν και υπουργούς υπνοπαιδείας.

Τα ξαναλέμε σύντομα γιατί έχω πολλά νεύρα για να τα γράψω όλα. Αλλά να ξέρετε ότι μισώ πολλούς από εσάς γιατί δυστυχώς σας έχω αναγκη. Και αγαπω άλλους τόσους.-

Σχόλια

Ο χρήστης Lao είπε…
χάος ναι. Αλλά γιατί κρίσιμο ε?